Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reservedeler fra Robart.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reservedeler fra Robart.

    Er det noen som har prøvd å bestille reservedeler fra Robart? Av en merkelig grunn selges ikke reservedeler via forhandlere man kan bare bestilles fra Robart direkte. Og etter som de fleste delene ikke er i nettbutikken må man sende mail men der var det ikke mye respons å få. Har ventet i en uke nå men får vel smøre meg med tålmodighet Blir nok siste gang jeg kjøper retract fra Robart.
    Mvh
    Lars Erik Arntsen

  • #2
    Det var snodig, jeg fikk tak på noe luftutstyr. tanker og koblinger etc. Ingen butikker hadde på lager her i på "grautberget" så jeg bestilte på webshop`n til robart....no problemo...
    Tror nok du får tak på det du skal ha via nettshoppen til Robart. 403 Forbidden
    John Arne Sagøy
    Scale Warbirds of Norway
    Trønderbataljonen
    www.scalewarbird.org
    No guts, no glory

    Comment


    • #3
      Det er bare de mest vanlige delene som er i nettbutikken. I noen sene nattetimer presterte jeg å koble noen elektriske retract til en FW-190 feil. Det førte til at elektromotoren i den ene leggen ble ødelagt. Robart har brukt vanlige uni plugger på sine elektriske retract, så jeg blir nok å skifte de ut når det skal så lite til for ødelegge dem.
      Mvh
      Lars Erik Arntsen

      Comment


      • #4
        Har du prøvd å ringe? Da klarer de vel ikke å åle seg unna.

        Jeg gjorde det og kommuniserte videre med en spesifikk person på Robart deretter. Da fikk jeg respons som bare det. Har desverre ikke mailaddr lengre, da de retractsene jeg har, har alle reservedeler på Robarts sider.
        Last edited by kwik; 21-07-13, 18:24.
        Dont expect, inspect.
        Fun Police everywhere!

        Comment


        • #5
          Hei.
          Prøv ROBART
          Hilsen
          Frank Bøhmer
          ---------------------------
          God created Earth. The rest was made in China...

          Comment

          Working...
          X