Announcement

Collapse
No announcement yet.

GoPro Studio 2.0 - Får ikke importert video?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • GoPro Studio 2.0 - Får ikke importert video?

    Jeg har nettopp lastet ned og innstallert GoPro Studio 2.0, men får ikke importert video.. Når jeg velger filene jeg vil importere skjer det faktisk ingenting.. Ingen feilmelding, explorervinduet bare lukker seg uten at filene blir importert.. Etter et kjapt google søk ser jeg at flere har samme problemet, men finner ingen løsning.. Noen som har testet programmet og vet om dette er noe å satse på eller om det bare er bortkastet tid?
    Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
    T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
    T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

  • #2
    hm.. jeg får teste det etterpå og se om samme skjer hos meg
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • #3
      Sleit med det samme tidligere, endte med at jeg scrappet hele skiten og brukte type AE/Premiere eller iMovie til redigering/importering.
      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

      Comment


      • #4
        Jeg installerte GoPro Studio for et par dager siden og banket hodet rett i det samme problemet.

        Etter å ha prøvd meg litt fram kom jeg til å tenke på at jeg hadde videofiler fra ulike kameraer og i ulike formater i mappa jeg forsøkte å importere fra. Jeg flyttet KUN GoPro-filene til en ny, fersk og fin mappe - og vips var problemet løst.

        For øvrig syns jeg programvaren er irriterende ustabil. Men når den funker, gjør den en god jobb med GoPro-filene
        Kristian Westgård
        Nittedal

        Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


        Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
        — Neil Armstrong

        Comment


        • #5
          Har fått det til å funke nå jeg også, men er ikke super imponert.. Holder meg til Sony Vegas en stund til..
          Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
          T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
          T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

          Comment

          Working...
          X