Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pilot Rc Yak 55M 27%

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pilot Rc Yak 55M 27%

    Denne vurderes solgt pga andre prosjekter og flytting.

    Modellen ble kjøpt ny i november 2013 men har dessverre fått noen skader da jeg fikk et motorkutt i lav høyde på 5 turen.
    Den er greit reparert, men ikke som ny. Se tråd her: Pilot Rc Yak 55M 27% - (MFN) ModellflyNytt.no

    Modellen er nå satt opp med:
    • DA50 med bra canister
    • 5 stk Power HD-9150MG
    • 1 stk Evolution powerbox
    • 2 stk 2S 2200mAh lipo til servoer
    • 1 stk 2100 mAh life til tenning.
    • 1 stk OPTO KILL SWITCH
    Sett inn mottaker og fly

    Modellen har som nevnt en DA50, etter litt prop bytte så går det nå greit å hovre og dra den ut av hover, men ikke veldig mye overskudd i hard 3D! Men til normal og Imac så fungerer den bra.

    Modellen selges i utgangspunktet komplett til en relativ god pris pga skadene som har vært. Har flydd den etter rep og merker ingenting Og den har fått ny cowling så skadene synes minimalt.
    Modellen bør hentes eller kan bringes i Oslo/ Akershus i nærmeste fremtid.
    Spørsmål rettes pr mail!

    Kan ta mindre Extreme Flight fly fra 48" til 60" i mellomlegg! Eller kom med bud


    More...

  • #2
    Ny pris!!
    Dette er gibort pris, men bør bli kvitt den før flytting: 404 - File or directory not found.
    ---
    Mvh
    Hasse Andre Ruud
    Vingtor Rc Club - www.vingtor.org

    Gratis annonseplass for Rc utstyr - www.rcsalg.no

    Comment


    • #3
      arg, da hadde rcmarked lagt om til nytt system og annonsen vises ikke lenger.. Ny lenke http://www.rcmarked.no/annonser/06-01-2014-07-57-11---Pilot-Rc-Yak-55M-27-2-2-meter

      Denne selges nå komplett til kun kr 4500,- ved rask avgjørelse.. Selges pga flytting.. Kontakt meg gjerne her via pm ved interesse.
      ---
      Mvh
      Hasse Andre Ruud
      Vingtor Rc Club - www.vingtor.org

      Gratis annonseplass for Rc utstyr - www.rcsalg.no

      Comment


      • #4
        hmm frister....
        Lars Norberg

        Comment


        • #5
          Originally posted by Lars N View Post
          hmm frister....
          hehe, ja skal ikke være noe feil på pris her.. Men du vet at den har vært i bakken en tur, men fungerer og ser bra ut nå

          Eneste nå er at jeg hadde et flexibend på den som dessverre sprakk i helgen, så det må byttes bend.. Jeg har nytt sølvlodda bend, men dette er for kort så det må forlenges på et vis evt..
          ---
          Mvh
          Hasse Andre Ruud
          Vingtor Rc Club - www.vingtor.org

          Gratis annonseplass for Rc utstyr - www.rcsalg.no

          Comment

          Working...
          X