Announcement

Collapse
No announcement yet.

Helikopterflyging i Thailand

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Helikopterflyging i Thailand

    Hei, det er ganske stille i denne tråden så jeg linker til noen videoer jeg har lastet opp med helikopterflyging i Thailand like utenfor Pattaya. Utrolig gode forhold her og veldig bra miljø med både thaier og utlendinger. Rc butikk og mat/drikke på flyfeltet og gode lademuligheter. Kan knapt bli bedre.

    Har kjøpt en Synergy E5 og håper å få lastet opp video med den i nær fremtid. Har fått hjelp av noen til å filme men når jeg sjekker opptakene så er det mye himmel og lite helikopter

    Uansett..dette er et godt alternativ for de/dere som lurer på hvor en skal feriere.

    Eak driver butikken ved flyfeltet og kan fikse absolutt alt og litt til :



    Matt er fast inventar på feltet og flyr her sin nye Logo 800:




    Nå skal jeg ut og fly videre, kos dere i vinterstormene!!

    Spiff
    TRex 250 | TRex 450 Pro V2 DFC Beast X |TRex 450L Dominator Beast X |TRex 500 DFC V-Bar | TRex 500 Beast X | TRex 550 ​V-Bar |Gaui X5 Beast X |TRex 600N Beast X |Synergy E5 Beast X |

    Spektrum DX18

    Youtube:
    http://www.youtube.com/channel/UCB69FEKD5skQDfiNJehjNJA

  • #2
    Første uka i januar hvert år er det full gass der.. Ikke bare heli men modellfly også.. Ligger sørøst for Pattaya..
    Søk PattayaRC på facebook for de som har det. Husk å ha med mye vann for det er vanligvis 28-34 grader her.. he he
    Last edited by Raptor; 06-01-14, 12:28.
    Mvh.
    Rolv Leirro

    Comment


    • #3
      Er helt supert vær på Stend om dagen. Flyr timesvis hver dag og soler oss...... NOT....
      Litt misunnelig ja
      T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4

      Comment


      • #4
        Fredag & lørdag var det "childrens-day" i Thailand og da jeg kom på flyfeltet fikk jeg beskjed fra Eak: "You come with me today".. Jeg: "Where?" Eak: "We go and have helicoptershow for children".

        Så da var det bare å få helikoptrene i bilen og "have helicoptershow for children..." Det var moro og ganske stressende å fly forran en haug med unger på en fotballbane hvor jeg aldri har flydd før. Det gikk heldigvis bra og jeg fikk flydd den helt nye TRex 450L Dominatoren. Selvfølgelig ingen som filmet min flyging men her er et klipp fra Eak's flyging med samme helikopter:



        Lørdag viste vi frem helikopter og litt flyging midt i Pattaya før vi dro til militærbasen U-Tapao hvor det var mye bedre flyforhold og mye action hele dagen. Mer om dette senere når jeg får redigert og lastet opp videoer.
        TRex 250 | TRex 450 Pro V2 DFC Beast X |TRex 450L Dominator Beast X |TRex 500 DFC V-Bar | TRex 500 Beast X | TRex 550 ​V-Bar |Gaui X5 Beast X |TRex 600N Beast X |Synergy E5 Beast X |

        Spektrum DX18

        Youtube:
        http://www.youtube.com/channel/UCB69FEKD5skQDfiNJehjNJA

        Comment

        Working...
        X