Announcement

Collapse
No announcement yet.

Profesjonelt Hexacopter / Drone med kamera stabilisator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Profesjonelt Hexacopter / Drone med kamera stabilisator

    Jeg selger et nytt proft Hexacopter med høy stabilitet og løftekapasitet (700-800 gram utover egenvekt).
    Hvis du vil et steg opp fra 4rotors leke droner som phantom og liknende så er dette perfekt for deg.

    Dronen er 100% gyro stabilisert med seks akser og er utrolig stabil i lufta. Derfor perfekt for nybegynnere og for mer avanserte piloter. Den er utstyrt med en Naza M-Lite GPS som også gjør at dronen har autopilot og kan lande der den tok av om den mister forbindelse med transmitteren. Slipper du stikkene står dronen stille i lufta, styrt av en veldig nøyaktig GPS. Den har en topphastighet på opp mot 70km/t og er fantastisk å fly selv i sterk bris. Den har et rekkevidde på ca. 2-3 km, og dette er utprøvd ved hjelp av FPV senderen som den er utsyrt med. Det betyr at den kan sende video signal fra kamera rett til en skjerm på radiosenderen uten delay - dette gir deg full kontroll!!
    På denne måten kan man fly taktisk mellom trær og andre elementer uten å faktisk kunne se dronen.

    Jeg har også Fatshark briller som kan selges med ved tillegg i prisen. Dette er briller du tar på deg som et alternativ/tillegg til skjermen. Man kan bruke både 7" skjermen og brillene samtidig, de er lystette og live video rett til brillene. Dette gir deg full kontroll over dronen uansett hvor den befinner seg. Brillene kan også enkelt monteres på annet utstyr du måtte ha som feks biler eller likende.

    Riggen jeg selger med er også utstyrt med en gyrostabilisert kamera gimbal for og pro 3 og 3+. Denne stabiliserer kamera flere hundre ganger i sekundet med børsteløse motorer som holder kamera 100 % i vater uannsett bevegelse og vibrasjon i drona! Gimbalen er også linket rett til radio kontrollen, så du kan tilte kamera i glidende bevegelse, og styre hastighet og vinkel på kamera rett fra kontrolleren du styrer dronen med. Denne riggen blir derfor perfekt å gjøre seriøs areal filming og fotografering med over store områder. Men samtidig også et veldig artig leketøy!

    Jeg bygger personlig sammen hele Hexokopteret fra bunn av, finkalibrerer gimbalen og drona så den beveger seg optimalt og er klar til bruk. Jeg bruker 7 dager fra du bestiller til den er klar til leveranse til deg.

    Jeg kan også bistå med en enkel opplæring i utstyret. Alt er satt sammen og klart til å fly når du mottar dronen. Flytiden varierer utifra hvilken batteripakke du bruker. To stk 3000 mah batterier holder til 10 min flyging. (Anbefaler at du kjøper flere batterier hos en hobbybutikk eller gjennom meg).

    Størrelsen er ca 60cm X 60cm.

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Dette følger med:
    - Naza M-Lite Gyro/GPS
    - Radiosender Devo 7( 2.4 ghz) 3km rekkevidde
    - 6 armet dronekropp i karbon
    - 6 børsteløse motorer
    - 6 karbon propeller
    - 6 ledlys
    - Karbonramme
    - Sammenleggbare karbon landingsbein
    - Kamera Stabiliserende Gimbal, ferdig kalibrert for GoPro 3 og 3+
    - Videokabel for Gopro 3 og Gopro 3 +
    - Batteripack for drone, 2500mah, 11.1 volt, 30C
    - Batterisplitter for bruk av flere batterier
    - Lader til batterier
    - FPV videosender med GoPro 3 videokabel ( 5,8 ghz)
    - FPV videoskjerm med kabler
    - Batterpakke til videoskjermen


    Dette kan du kjøpe mot tillegg i prisen:
    - Fatshark FPV briller med egen sender og kamera - 2990 kr
    - 3000 mah batterier - 350 kr per stk. (2 stk gir ca 10 min flytid)
    - 5500 mah batterier - 800 kr per stk (1 stk gir ca 10 min flytid)
    - 2 Ekstra karbon propeller - 199 kr
    - Ekstra lader - 349 kr


    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    Videoen under er filmet av meg med samme dronen som i denne annonsen, og gir deg et godt inntrykk av hva den kan brukes til og stabilitet, samt tilt funksjon og kvalitet på bildene fra lufta


    HER FÅR DU MYE FOR PENGA!
    Enjoy!


    Dronen kan hentes eller sees på Majorstua i Oslo, en prøvetur er også mulig.
    Om du ønsker kan den også sendes mot frakt tillegg på 200 kr.

    Førstemann til mølla!
    NB: Kun seriøse hendvendelser.


    More...

  • #2
    Originally posted by RSS View Post
    [COLOR=#04253c][FONT=arial]

    Jeg bygger personlig sammen hele Hexokopteret fra bunn av, finkalibrerer gimbalen og drona så den beveger seg optimalt og er klar til bruk. Jeg bruker 7 dager fra du bestiller til den er klar til leveranse til deg.
    Hva er forskjellen på dette -> 403 Forbidden og det du bygger opp fra bunnen av?

    Ser du har brukt samme bilder som på helipal.com, bare redigert noe tekst bort.

    Comment

    Working...
    X