Announcement

Collapse
No announcement yet.

Quadcopter / drone selges RIMELIG! Ferdig kalibrert og montert "Ready to Fly"!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Quadcopter / drone selges RIMELIG! Ferdig kalibrert og montert "Ready to Fly"!

    Jeg selger den perfekte pakken for deg som er interessert i å starte med Quadcoptere. Dette er en meget stabil og god drone med innebygget gyrostabilisator som lar deg lære deg og å fly meget enkelt, og samtidig er den perfekt for å utvikle deg videre innenfor Drone/Quadcopter-flyging. Denne er veldig enkel og fly men også veldig enkel og reparere hvis du er uheldig.Dette er utrolig kult og må bare prøves!!!!!Når man kjøper et kit som dette får man vanligvis alt i deler, men her er nytt, bygget sammen kalibrert og klart til å fly. Plug-&-Play!! Har du en gopro eller liknende action kamera så er det bare å begynne å lage kule helikotper/FlyBy videoer! Følger med:- Quadcopter - Batteri 2200mah (6-8min flytid)- Lader- Devotion 7 RadioJeg kan også ta en kort gjennomgang av alt utstyret ved kjøp om ønskelig.---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Dette kan du kjøpe mot tillegg i prisen: - Fatshark FPV briller med egen sender og kamera - 2990 kr- 3000 mah batterier - 350 kr per stk. (gir ca 10 min flytid)- 5500 mah batterier - 800 kr per stk (gir ca 15 min flytid)- 2 Ekstra karbon propeller - 199 kr - Ekstra lader - 349 kr---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------HER FÅR DU MYE FOR PENGA!Enjoy!Dronen kan hentes eller sees på Majorstua i Oslo, en prøvetur er også mulig.Om du ønsker kan den også sendes mot frakt tillegg på 200 kr. Førstemann til mølla! NB: Kun seriøse hendvendelser.(PS: Under ligger en video filmet med et Quadcopter, men det er ikke jeg som har filmet. Dette er kun for demonstrasjon av hva du kan gjøre)


    More...
Working...
X