Announcement

Collapse
No announcement yet.

Compass atom 6hv flybarless

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Compass atom 6hv flybarless

    Jeg selger ett Compass Atom 6hv, dette er ett flybarless helikopter i 600 størrelse og bruker 12S til motoren og 2s til ubec som styrer servoene og micro beastX. Jeg har kjøpt helikopteret nytt som kit Juli 2012 og bygget det selv (Jeg har bygget tre andre helikoptere før jeg bygget dette). Helikopteret er 100% i orden og har aldri vært krasjet. Helikopteret har vært i lufta ca. 30 ganger av 4minutter.Det eneste du trenger for å fly dette er lader og en spektrum radio.Her er en liste over hva helikopteret består av i deler:HobbyWing Platinum 70A-HV-PRO Programmable Brushless ESC (High Voltage)+ connectors1stk 540KV Brushless HT Motor1 stk HobbyWing 8A Ultimate BEC (Large Current) *Recommended to use a separate 2S Li-Po1 stk MicroBeast BXM7600 3-Axis Flybarless Gyro 3G (V3.0)3 stk Align DS610 Digital Coreless High-Torque Metal Servo (for CCPM swashplate)1 stk Align DS650 Digital Coreless High-Speed Metal Servo for Rudder)1 stk Spektrum DSMX/DSM2 Satelit2 stk RAIDEN TITANATE 22.2V 2850mAh 45C/90C 6S1P LiPo Battery ( De samme som lager GENS ACE)1 stk 2s lipo batteri til Ubec1 stk 600 helikopterbag med ekstra rom til batterierJeg har også byttet til Align TRex 600 understell, fordi det er bredere og kraftigere enn det orginale.Ny pris for alt var ca. 11000,- (inkl. batterier)Kun seriøse henvendelser.

    More...
Working...
X