Announcement

Collapse
No announcement yet.

masse rc -drift og truggy-

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • masse rc -drift og truggy-

    fulgte med i en byttehandel, men da jeg driver å bygger med custom baja 5t har jeg ikke tid til å bygge opp disse.har desverre ikke peiling på driftebiler så beklager om infoen er litt difusTror drifterne er av merket HBX. Har en sånn chassis plate(understell) som er ny og ubrukt, denne er merket HSP(det understellet som er blått på bildene). Det som følger med av reservedeler i pose er også merket HSP. Har hørt at HBX og HSP skal være kompatibelt med hverandre, men om det stemmer vet jeg dessverre ikke da dette er ukjente merker for meg(kun egentlig holdt på med HPI selv).Av drifterne så er 3 av disse delvis oppbygd(hvor 1 ser ut som om den er ca 80% komplett). Av reservedeler følger det med et par differ, en del dempere, control arms +++Status på elektronikken i bilene vet jeg ikke da jeg har null peiling på denne typen elektronikk. Ingen av ledningene ser ut til å være ødelagt og det sitter motor i den som er mest komplett.Truggyen som er merket «X09» mangler et stag(usikker på hvem stag da dette kun er info fra forrige eier) og trenger nok nye dempere da disse så slitne ut. Skal ifølge forrige eier «kun være kjørt et par ganger», men kan ikke bekrefte dette.Har en kontroll jeg også lar følge med. Dette er en HPI TF-20E kontroll, samt mottaker følger selvfølgelig med. Denne kontrollen er helt ny og ubrukt, den fulgte med min HPI Baja 5T(kjøpt sommer 2013), men har en Airtronics kontroll jeg bruker selv så denne ble ikke tatt i bruk.Dette er det jeg kommer på i farta, skulle det være noe mer spesifikt du lurer på, evt bilder av noe spesielt er det bare å si ifra så skal jeg sende overkom med bud/byttehandelalt selges/byttes samlet

    More...
Working...
X