Announcement

Collapse
No announcement yet.

Erfaringer fra ready made rc?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Erfaringer fra ready made rc?

    Hei, vurderer å kjøpe dette fra ready made rc (i USA?) og jeg har regnet meg fram til at det blir ca 2500 kr med frakt (til Norge) og mva. Kommer det noen ekstra gebyrer jeg må betale? Er nybegynner innen FPV, det er vel en grei pakke man kan oppgradere i senere tid? (har jeg vertfall hørt) Hvor lang tid tar det? Noe mer jeg burde vite når jeg betiller fra USA(?)?
    Takker for alle tilbakemeldinger!!!



  • #2
    Originally posted by Yalla94 View Post
    Hei, vurderer å kjøpe dette fra ready made rc (i USA?) og jeg har regnet meg fram til at det blir ca 2500 kr med frakt (til Norge) og mva. Kommer det noen ekstra gebyrer jeg må betale? Er nybegynner innen FPV, det er vel en grei pakke man kan oppgradere i senere tid? (har jeg vertfall hørt) Hvor lang tid tar det? Noe mer jeg burde vite når jeg betiller fra USA(?)?
    Takker for alle tilbakemeldinger!!!

    Veldig god erfaring. Tok ca 10 dager med US postal service. Ganske billig toll for å si det slik.

    Comment


    • #3
      Gode erfaringer med de. Du kan jo be dem om å sette en snillere pris på enclosed papers.

      Comment


      • #4
        Er det best å kjøpe predator v2 eller en RMRC 7 tommers monitor? Hvis jeg kjøper monitoren skal jeg også antagelig vis kjøpe også immersionrc 5.8ghz 600mw sender og uno mottager, best for en nybegynner å kjøpe skikkelig video rx/tx med en gang (den jeg har listet opp) i stede for fatshark RTR pakke? Noen erfaringer med immersionrc 5.8ghz 600mw sender og immersionrc uno mottageren? Hva startet dere med?
        Som sagt veldig glad for all respons

        Comment

        Working...
        X