Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flylow på Jarlsberg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Flylow på Jarlsberg

    Driver og planlegger Flylow fest på Jarlsberg i juli og tenker at 25-27 hadde vært greit eller? det vil bli camping på stripa. er det noen stemning for dette???
    BOOMA Intelliswitch

    Odd A Eriksen

  • #2
    Spørs om ikke jeg er på hyttetur da, men ikke utenkelig med et par dagers disp.
    Avhenger jo litt av hva som trengs i forhold til rigging etc.

    Men hadde vært superdigg ja
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • #3
      Det er bra Tom bil vel noe rigging på fredag telt/hangar osv men vi får se hvor stor interessen er før vi Gjør for mye jobb ut av det
      BOOMA Intelliswitch

      Odd A Eriksen

      Comment


      • #4
        Da fikk jeg bekrefta fra ledelsen at jeg etter all sannsynlighet får disp lørdag/søndag, muligens fredag.
        Det vil si at det er ganske usikkert hvor mye jeg får bidratt på rigging osv., men så er det vel
        litt begrensa hvor mye som skal rigges også?
        Tom I. Arntsen

        Comment


        • #5
          Dette blir bra! Hadde vært artig å få samlet en god gjeng!
          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

          Comment


          • #6
            Ser faktisk ut som vi kan bli en god gjeng. Men mulig vi skal si i fra til huckere i nabolanda våre
            BOOMA Intelliswitch

            Odd A Eriksen

            Comment


            • #7
              Flott tiltak dette liker jeg, kommer om alt ordener seg husvognen. skall til Arvika treffen uken etter på
              Just løvit Laang modell fly ferie
              Hasse Øhlund.
              Sbach 40% New fuselage 3W 150cc. Carf Pits S12 3w 212cc. CARF GEE BEE Moki 215cc. Ekstrem Flight Edge 50cc. ++++++

              Comment


              • #8
                Ser veldig bra ut bare og spre ryktet Vi har store planer for dette treffet mere info kommer
                BOOMA Intelliswitch

                Odd A Eriksen

                Comment

                Working...
                X