Announcement

Collapse
No announcement yet.

Help oss og tjen noen $$

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Help oss og tjen noen $$

    Vi ønsker å få samles flest modellreview som mulig(slik EZone har), men det går ikke uten hjelp!
    Tenk hvor bra det hadde vært om man kunne lese et review av modellen man ønsket seg. På den måten kan vi dele våre erfaringer med andre

    For å oppfordre flere lesere til å skrive og sende oss artikler, spesielt; modellreviews, stevnerapporter og nyheter mm. Kommer vi nå til å begynne å trekke ut noen av de som bidrar og gi de ett gavekort på 500 kroner.

    Vi har foreløpig to gavekort, sponset av to annonsører(takk!). Hvor mange gavekort det blir blir totalt er ennå litt uklart, men utdelingen/trekningen blir på nyåret 2003. Modellhobby.org vurderer også å tildele den person som bidrar med flest artikler e.l. 500 kroner!

    Når modellreview skal skrives, er det fint om denne malen brukes: Mal 1 (høyreklikk og lagre på din pc). Alle artikler bør ha et bilde eller flere, men det er ikke noe krav. Hvis dette høres interessant ut, send en e-post til klaus@modellhobby.org for mere informasjon.

    Er det noen som kunne tenke seg å bidra eller har noen synspunkter?

    <font size=-1>[ Denne Beskjed ble redigert av: klausre den 2002-04-05 17:08 ]</font>

  • #2
    Hmm Klaus
    Ser denne topicen er gammel men er vel ganske så aktuell for det
    Kommer ganske ofte over nye dingsebomser og duppeditter, når jeg støvsuger nettet etter RC stoff..ofte i alt for sene nattetimer
    Være seg nye produsenter, nye produkter fra gamle produsenter. Eller rett og slett en genial liten sak.
    Hvordan sparker jeg dette videre på hel eller halv volly til redaksjonen med minst mulig pes og arbeid for redaksjonen og undertegnede.
    Skrivemessig er jo en slik nyhets flash overkommelig med noen yderst få setninger om bruksområde, en link, og gjerne ett lite bilde, Hvis man bare hadde hatt en enkel rutine på det.

    Får ikke den Mal linken til og virke.
    mvh MM

    Comment


    • #3
      Originally posted by MicroMac
      Hvordan sparker jeg dette videre på hel eller halv volly til redaksjonen med minst mulig pes og arbeid for redaksjonen og undertegnede.

      "Nå skal jeg bare slenge et forslag ut i luften her, ikke sant.. Bare et forslag, ikke sant... " [Benny, The Julekalender]

      Såvidt jeg erindrer, mulig jeg erindrer feil, så kan man med phpbb lage en type blog. Hva med å sette opp en blogløsning der vi mer eller mindre aktive medlemmer logger inn på en side, legger igjen våre ideer/linker/duppedingser som vi detter over, og dette havner ut på en .. ja, en blog?
      Ville kanskje det være en ide?
      Jeg ser faren med spamming etc, men får da håpe at folk er voksne nok til å vite bedre enn som så..
      Dessuten, det kan spores tilbake til brukernavn..

      Klaus: løsningen finnes, pm meg om du vil ha eksempler..

      Comment

      Working...
      X