Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nytt design

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nytt design

    Jeg har forandret designet noe, for å litt mer livlige farger. Noen flere forandringer kommer. Håper dere liker det

  • #2
    Var litt for mange gul/beige farger etter min smak, men det er vel egentlig bare en tilvenninssak det Prøvde sida i IE 5.5 + Opera 6.01 eller noe i den duren, samme over alt, og det er jo fint (faktisk ikke så alt for mange sider som ser helt bra ut i opera

    Comment


    • #3
      Det kommer nok til å bli litt frem og tilbake ennå, men ikke stort. Vi får se.....

      Ellers så er det noen få problemer med forumet. På forumet kan det være problemer å logge seg på, men det skal ikke være noen problemer med å svare eller legge inn poster dirrekte.
      Det er noe feil med kildekoden(setting cookiene) til det ene scriptet, hva problemet er, har jeg ennå ikke klart å finne ut ennå. Jobber på spreng!

      Etterlyser også flere bidragsytere av modellreviews, artikler, tester, nyheter o.l. Bruker så utrolig mye tid på administrasjon av sidene at neste all fritid er brukt opp.

      <font size=-1>[ Denne Beskjed ble redigert av: klausre den 2002-04-19 09:01 ]</font>

      Comment


      • #4
        Nå er forumfeilen mm. rettet opp Det var hos webhosten.

        Comment

        Working...
        X