Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spørreundersøkelse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spørreundersøkelse

    Bør diskusjonsforumet på Modellhobby.org utvides med div. forumstema for RC- bil og båt, for så å bli ett supportforum for alle typer RC?
    Det kan kanskje være lurt å samle alt på ett sted, i tillegg tror jeg ikke det finnes et felles diskusjonsforum for båt og bil. Kun hos vær enkelt klubb etc.
    0
    Ja
    0%
    0
    Nei
    0%
    0

  • #2
    Er det fordel med et felles supportforum for alle typer RC?

    Min erfaring er at mange RC-modellflygere også synes det er moro med RC-båt og RC-bil.
    Mange av temane er like for bil, båt, fly, og jeg tror forhandlerene ville sette pris på å kunne henvende seg til et bredt publikum på et sted. Norge er ikke større nasjon enn at vi kunne samle RC-Norge (bil, båt, fly) på et internett sted. Men hold fagsidene (bil, båt, fly) adskilt.

    Comment


    • #3
      Er enig meg Einar og vil gjerne ha et så bredt brukerforum som mulig, der vi selvsagt skiller kategoriene fly, bil og båt.



      Hilsen Kjetil
      www.modellfly.no
      mvh Kjetil Sandal
      www.modellfly.no
      -----------------------------------------------------------------------
      Hvis flyet ikke vil taxe selv med full motor kan det være det ligger på rygg..

      Comment


      • #4
        Er enig meg Einar og Kjetil. Vil gjerne ha et så bredt brukerforum som mulig, der vi selvsagt skiller kategoriene fly, bil og båt.
        Gert Hildrestrand.
        Limets Venner.
        Valdres Flyklubb Modell

        Famous last words? Hey watch this!

        Comment


        • #5
          ER for såvidt enig, men synes at forumet er litt for mye oppdelt i forsjellige kategorier, kansje samlet de noe. Feks diverse finnes under alle, unødvendig spør du meg !

          Ellers er det et greit forum :P
          Low and slow with power to go !!

          Comment


          • #6
            Når man ser på hvor innleggene er representer så tror jeg man godt kan ha færre underkategorier under hvert område.

            Eksempel: RC-fly med underkategori, modeller, motor, rc-anlegg

            Eller at man deler alt opp i nye hovedkategorier.

            Eksempel: Modeller (uansett)med underkategori ARF-fly, byggesett fly, byggetegninger fly og med tilsvarende for for bil, båt og helikopter.

            Jeg slutter meg forøvrig til de andre at RC-hobby uansett hva du driver på med av bil, båt, fly eller helikopter må sees på som en felles sak innenfor teknisk hobby.

            Lykke til videre med utformingen av et interesant og spenende forum

            :P
            Med vennlig hilsen
            Superstar40
            Espen Kvien
            Gruppeleder F3A
            Vingtor RC Club
            f3a.norge@gmail.com

            Mange fly og mye moro

            Comment


            • #7
              Ja..... Siden heter jo modellhobby og det er mye mer enn flygende gjenstander, men jeg vet ikke hva tanken bak sidene skulle innholde..

              Det blir mye frem og tilbake slik forumet er nå, om en er intressert i flere kategorier.

              Jeg for min del driver både med modell fly og rc bil, har holdt på med bil og båt i 15-20 år, men innen fly er jeg relativ fersk ca 3 år.

              Så om den tekniske hobbyn blir samlet mer ser jeg bare positivt på :P
              Low and slow with power to go !!

              Comment


              • #8
                Originally posted by Sportive
                Det blir mye frem og tilbake slik forumet er nå, om en er intressert i flere kategorier.
                Har slått sammen alle foraene for elektro-, seil- og glowfly til et forum som heter Fly.
                Håper det gjør forumet litt mere ryddig

                Comment


                • #9
                  Dette vart ryddigt å fint, no er det berre opp til oss brukere å huske å pressisere kva innlegget gjeld, så blir dette heilt topp.
                  Gert Hildrestrand.
                  Limets Venner.
                  Valdres Flyklubb Modell

                  Famous last words? Hey watch this!

                  Comment


                  • #10
                    Nå har jeg lagt til et fora for Bil (båt kommer), med noen forskjellige Temaer, slik flesteparten har ønsket
                    Viktig å huske på at vi her (sammen) kanskje har skapt Norges største supportsted for RC (foreløpig for fly/heli) og det hadde vært ok å videreføre dette til å gjelde alle former for RC.

                    Jeg ønsker en tilbakemelding på hvilke (evt.) flere Temaer som bør ligge under Bil-foraet.

                    Comment

                    Working...
                    X