Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nybegynner med Rossi .53 motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nybegynner med Rossi .53 motor

    Hva er de forskjellige tingene på motoren? se: Yahoo | Mail, Weather, Search, Politics, News, Finance, Sports & Videos

    Hva er glødeplugg og hvordan starter jeg en motor?

    Jeg er helt nybegynner på motor, som dere sikker forstår.

    Takk på forhånd!

  • #2
    Hei!

    Dersom du ser gjennom artiklene som ligger her på modellhobby.org, vil du finne flere som omhandler motor og innkjøring av motor. Disse er svært nyttige. Etter å ha lest dem kommer du sikkert til å lure på noe mer, da er det bare å spørre her.

    Lykke til!
    Hilsen Kjartan
    mvh Kjartan

    Comment


    • #3
      Takk for tippset!
      Leser "Alt om Glødepluggen", men jeg har ikke funnet ut hva hullet på toppen av motoren er, og hva av de to skruene som er hva.

      Comment


      • #4
        Yahoo | Mail, Weather, Search, Politics, News, Finance, Sports & Videos
        Kan noen bare si meg hva tingene merket på bilde er?

        Comment


        • #5
          Alt du har merket av er på forgasseren, denne forsyner og du kan regulere inntaket av luft og fuel med nr. 2 det vanligste er at skruen skal fra den er helt inne 2,5-3 runder ut, men du må fininstille selv.
          1. er der luften kommer inn
          3. Er rett og slett det fuelen skal inn.
          4. Vet jeg ikke hva er!
          Tips: Få en som kan det til å hjelpe deg! Les bruksanvisningen!

          Comment


          • #6
            4= tomgangs hastighet ser det ut som, litt uklart bilde......
            Low and slow with power to go !!

            Comment


            • #7
              4= tomgangs hastighet ser det ut som, litt uklart bilde......
              Low and slow with power to go !!

              Comment


              • #8
                Tusen takk for hjelpen!