Announcement

Collapse
No announcement yet.

Simulator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Simulator

    er det vits i å legge alle de ekstra pengen i for å kjøpe g2? eller er Easyfly flight simulator mer enn god nok? og kan man lære å fly ved hjelp av simulator.?
    Eg er litt snill.

  • #2
    Simulator

    Du trenger ikke DYR simulator for å lære å fly, MEN en dyr simulator er ofte bedre og mer realistisk. Når det er sagt vil jeg anbefale deg å laste ned FMS som du finner på siden min modellfly.no is available for purchase - Sedo.com og om den faller i smak kan du jo betille en interface til radioen din og den kan du også bruke på mange andre simulatoer som du kan "låne" av venner.

    mvh Kjetil
    mvh Kjetil Sandal
    www.modellfly.no
    -----------------------------------------------------------------------
    Hvis flyet ikke vil taxe selv med full motor kan det være det ligger på rygg..

    Comment


    • #3
      Simulator

      har sett mer på GreatPlanes Realflight R/C Simulator, som koster 1700 fra danmark. er det et mye bedre valg enn easyflight?, og nesten like god som GS? hvor billig er det mulig å få G2 med sender?[/u]
      Eg er litt snill.

      Comment


      • #4
        Jeg kjøpte G2 i sverige for 2490 SEK!
        her --> http://www.hab.se/
        det var med sender

        Comment


        • #5
          Finnes RealFlight uten sender?

          Finnes RealFlight i en pakke med KUN programvare? Har jo faktisk ikke bruk for sender når en billig interface ikke koster mer enn 300-400 kroner.
          Hvorfor sitter du ved PCen? -Kom deg ut og fly!
          Jesper Stærkær

          Comment


          • #6
            JA, du kan lære og fly på simulator. De fleste fungerer bra men de dyrere har bedre grafikk og mer realistiske bevegelser. G2 har sender med knapper/potmetere for opptrekkbart understell, flaps og idle-up (for heli).
            Theodor Bastberget

            Airplanes are for people who can't fly helicopters!
            http://www.modellhelikopter.no

            Comment


            • #7
              Dersom man kjøper G2 uten sender, følger det med et interface slik at man kan bruke sin egen sender.
              mvh Kjartan

              Comment


              • #8
                Slik jeg har forstått det leveres G2 kun med sender. Har man egen radio kobles den til pc'n via radioen som følger med. Finner ingen info på RealFlight sine sider om en versjon uten radio... (kan selvfølgelig ta feil)
                Theodor Bastberget

                Airplanes are for people who can't fly helicopters!
                http://www.modellhelikopter.no

                Comment


                • #9
                  Tror ikke det nei

                  Tror desverre ikke du tar feil. Har heller ikke funnet RealFlight uten sender. Hvorfor i all verden skal jeg betale for en sender jeg egentlig ikke har bruk for?
                  Joda - penger, penger, penger
                  Hvorfor sitter du ved PCen? -Kom deg ut og fly!
                  Jesper Stærkær

                  Comment


                  • #10
                    Realflight selges både med og uten sender. Jeg kjøpte selv en versjon som kom uten sender. Istedet fulgte det med et interface som gjør at jeg kan bruke min egen sender. (hitec)

                    Dermed slipper man til og med å kjøpe interface utenom!

                    Dette kjøpte jeg sommeren 2002.

                    mvh
                    Kjartan
                    mvh Kjartan

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Natrajk
                      Realflight selges både med og uten sender. Jeg kjøpte selv en versjon som kom uten sender. Istedet fulgte det med et interface som gjør at jeg kan bruke min egen sender. (hitec)

                      Dermed slipper man til og med å kjøpe interface utenom!

                      Dette kjøpte jeg sommeren 2002.

                      mvh
                      Kjartan
                      Hei Kjartan..... Hvor kjøpte du det ? og til hvilken pris ?

                      mvh Tommy boy

                      Comment


                      • #12
                        Jeg bestilte den fra Norwegian Modellers. Husker desverre ikke hvor mye jeg betalte.

                        mvh
                        Kjartan
                        mvh Kjartan

                        Comment

                        Working...
                        X