Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stevner for 2003.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stevner for 2003.

    Er det noen som kan sanke sammen terminlister osv slik at vi kan få til en komplett oversikt over hva som skjer året 2003 ?
    Hadde vært strålende..

    Eneste jeg vet om nå er at 28-30 mars skjer det noe på fagernes.

    Noen flere som vet om noe?
    Med vennlig hilsen / Best Regards
    Freddy Ulvseth
    http://freddy.ulven.com/rc

  • #2
    Enig det burde bli lagt ut en Guide til stevner,men det er kansje et problem skal en ta med alt av klubbtreff OL, heller skal det kunne være de store kjente Arvika -Notodden ??
    Men Fagernes er en bra start på året med masse fly og folk så der er jeg iallefall,kommer du også.??
    Jeg har alltid rett !

    Comment


    • #3
      Terminliste

      Ja, men dette har vi i Modellflyseksjonen Norges Luftsportsforbund gjort i en 4-5 år nå!
      Og ikke bare NLF-stevner, vi tar også med åpne stevner fra klubber som ikke er medlem i NLF.
      Se: http://www.modellfly.info/Terminliste/Terminliste.asp

      Dersom et stevne ikke står på listen (f.eks. er verken Arvika eller Notodden på lista enda) så er det fordi klubbene ikke har bestemt eller meldt inn dato enda.

      Mvh
      Terje
      Mvh Terje Martinsen
      leder Modellflyseksjonen/NLF
      www.modellfly.info

      Comment


      • #4
        Bør nok forholde oss til en liste..

        Modellhobby.org kommer ikke til å legge ut egen liste over stevner e.l. Til det henvender vi oss til listene Modellflyseksjonen Norges Luftsportsforbund legger ut.
        For de som ønsker tilgang på listene (fra oss), er det en direkte link fra Modellhobby.org's forside, høyre kollonne (midtre del). Listen vi linker til er pdf-utgaven. Om man skal begynne å forholde seg til flere lister, vil alt bli mye mer uoversiktlig og rotete.
        Men vi publiserer fortløpende nyheter (på forsiden) om større stevner e.l.; når vi får en henvendelse fra arrangørene, eller når vi mener et stevne er verd å nevne

        Comment

        Working...
        X