Announcement

Collapse
No announcement yet.

Futaba virker ikke i RF G2. (Soundblaster Live problem?)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Futaba virker ikke i RF G2. (Soundblaster Live problem?)

    Sist gang jeg brukte RF G2 hadde jeg samme problem som nå, men klarte å fikse det. Men det er så lenge siden, at jeg husker ikke hva jeg gjorde
    Siden den gang har jeg oppgradert maskinen (ikke SB live kortet), og reinstalert RF G2.

    Jeg har en Futaba T8UPs, og PCM er valgt i menyen. Interfacen er LPT1, og jeg kjører WinXP, directX9

    RealFlight RC Flight Simulator Software and Accessories | RealFlight sin side:
    Knowlege base - RealFlight Controller Difficulties - Q01-1029: No response from the controller:

    Står det at Soundblaster Live kan skape et problem, og at en skal lese om problemet her:
    Creative Labs (United States) | Sound Blaster Sound Cards, Super X-Fi, Speakers and Soundbars, Webcams, Headphones and Gaming Headsets


    Men på denne siden står det at dette dokumentet er fjernet. Noen som vet hva slaks tips det stod på denne siden?

    Noen som vet om andre ting som kan hjelpe?

  • #2
    Nå har jeg prøvd en del forskjellig.

    I menyen har jeg selfølgerlig valgt PPM, ikke PCM som jeg skrev i første post.


    Og jeg prøvde å fjærne SB live kortet. Og prøvde med et Hercules fortissimo III kort som står i hjemmekinoanlegget. Og da virket senderen som den skulle.
    Så da ligger problemet i SB live kortet.

    Men hva kan gjøres for å få det til å virke? Jeg vet jeg har fått det til med dette SoundBlaster live kortet før.

    Comment

    Working...
    X