Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jr X-347. Er det en bra sender?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jr X-347. Er det en bra sender?

    Heisann..

    Har nettopp kjøpt en Jr x-347 sender, skulle vel kanskje forhørt meg om dette før jeg kjøpte den, men men Er dette en bra sender for en nybegynner? Fikk den for 2000,- Håper noen kan gi meg noen tilbakemld..

  • #2
    Å jo da.

    Hei.
    Jeg kan trøste deg med at den modellen var en av de beste senderne på makedet, da den kom. Jeg har selv hatt tilsvarende, og har storbroren nå, JR-X-388S.
    Du har gjort det klokt i å kjøpe en brukt (veldig bra sender) i stedenfor å kjøpe en middels/mindre bra til samme pris.

    X-347 ble sett på som en referanse sender, og det var mange som kjøpte den på den tiden. Men jeg synes kanskje prisen var litt stiv.... Hva følte med?

    Senderen er ikke vanskelig å bruke, eller å programmere. Men det er letter med en manual, har du den??

    Comment


    • #3
      Hei..

      Ved nærmere ettertanke synes jeg i grunn at prisen var litt stiv jeg også, men det blir vel gjerne sånn når man impuls-kjøper Jeg skulle få med en 8 kanals Pcm-mottaker(NER-638xz) og en lader, det var det hele..
      Den duger forhåpentligvis til mitt bruk, er ikke så veldig aktiv enda..
      Takker for responsen..

      Comment


      • #4
        Har hatt den senderen siden den kom på markedet og har brukt den både til motor, seilfly og helikopter samtidig. Den har det du trenger!!

        Comment

        Working...
        X