Announcement

Collapse
No announcement yet.

Er noen trofaste travere her inne blitt headhuntet....?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Er noen trofaste travere her inne blitt headhuntet....?

    Satt og halvsløvet foran TV n da jeg ble vekket av døsen med att den gesjeftige reporteren skulle avgårde og beskue Saddams siste tekniske nyvinning.......en drone.
    Så kom sjokket Der sto det en farkost hinsides alle mine forventninger om alt som er vondt og fælt. I snuta var det montert en tosylidret liten bokser (tror jeg det var)
    Dette fortsatte bakover i en kropp som best kan karakteriseres som en cigarform, på dette var det spikret noen aldeles utrolig lange vinger støttet opp av noen pinglete skråstag. I det hele en særs imponerende farkost.
    Kanskje den til og med var utstyrt med nitro i fuelen og digital radio hva vet jeg
    US likte den særs dårlig var spørsmål om den var å betegne som langdistanse våpen mener og huske det var nevnt 30km. Min første tanke var om dette i det hele tatt kunne fly.
    Vil da iallefall trenge ekspertise med valg av glødeplugg, rorutslag, CG og alt annet som er vrient og vanskelig
    Forsvinner noen gamle travere fra dette utmerkede fora så vet vi hvor de høyst sannsynlig har blitt av
    Ingeniørene til Saddam hadde iallefall drukket mer enn sin vanlige dose te (eller hva de nå konsumerer på de trakter ) den dagen den lå på layout bordet. Alternativet er vel att selv på de kanter kan man ha humor

    PS: dette er ikke ett innspill i US/Irak konflikten bare en høydare på teknologi fronten som bare måtte beskrives .

    mvh MM (Ennå ikke bortført eller headhuntet)
    mvh MM

  • #2
    Godt oppsummert!

    I'm still here

    Comment


    • #3
      Re: Er noen trofaste travere her inne blitt headhuntet....?

      Originally posted by MicroMac
      Der sto det en farkost hinsides alle mine forventninger om alt som er vondt og fælt.
      Vidunderet kan beskues her: Siden finnes ikke

      Mvh Nils Arne
      Mvh
      Nils Arne Løveng
      Løten MFK

      Comment


      • #4
        Synes det ser ut som noen hyggelige Irakere som koser seg med modellflyging jeg.

        Comment


        • #5
          ser ut som noen rester fra Gulfkrigen, kroppen er jo "sigarformet" slik som en ellers ganske normal bombe, vingene der nok deler fra et gammelt fly som ikke gikk i tønna, motor, servoer, teip og litt balsa kjøpt på nærmeste hobby butikk

          Comment


          • #6
            Noen som vet om man kan få tegninger på farkosten , eller kanskje de burde få tegninger av oss på droner.
            Det er i allefall et tragisk "fly"de har å vise frem
            Alt som går opp, kommer ned igjen.

            Comment

            Working...
            X