Announcement

Collapse
No announcement yet.

Realflight G2 vs Aerofly Pro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Realflight G2 vs Aerofly Pro

    Står for tiden og klør meg i hodet, og vet ikke helt hvem jeg skal velge.
    Vet bare at en simulator skal jeg ha.
    Er det noen som har noen synspukter på de to forsjellige simulatorene ?
    Positive og negative komantarer motas med takk, da dette tross alt er en relativt kostbar innvestering.
    Er det noen som har noen erfaring med og importere en av disse fra f.eks USA ? Byr det på noen problemer ved instalering OSV...?

    Mvh

    Pål.W
    “Some days even my lucky rocketship underpants won't help.”

  • #2
    Har dessverre ikke prøv AF,men har G2 simulator.Den er bare helt værst. Utrolig realistisk.Du kan forandre på motor,propell,vingeprofil,vekt og værforhold, pluss hundrevis av andre ting.Oppgraderinger,nye fly og fargeskjema lastes ned gratis på nettet fra REAL FLIGHT.

    Jeg kjøpte G2 og alle 4 add-ons (62 fly og heli,17 flyplasser) fra Tower Hobbies for 3000kr ferdig med moms og frakt.Her hjemme koster alt drøyt 5000kr.Null problem med installering,selv for en datakløne som meg.

    Det eneste jeg har å utsette på Tower er leveringstiden.De sender med vanlig post til Oslo,derfra går det med Skandinavisk Godsekspress.Ekspress er ikke et dekkende ord i denne sammenheng.De brukte 3 uker på å få pakken fra Oslo til Trondheim!Derfor ble total leveringstid nesten 6 uker.Lenge å vente når det klør i fingrene!
    Mvh
    Gunnar Børseth

    I might not be very good, but I'm fun to watch.

    Comment


    • #3
      R2

      Du kan i tillegg "Recorde" flygingene din og avspille disse samtidig, slik at
      disse er i luften samtidig når du flyr. Lærerikt å fly formasjon med andre fly...
      - AK

      Comment


      • #4
        Kjøpte Realflight igår. MEGET BRA!
        MVH

        Jon Gunnar Wold

        Comment


        • #5
          Har begge, pluss CSM v10.

          Vet ikke helt, synes no begge har sine fordeler og ulemper, men G2 er uten tvil den som virker mest profft oppbygd, menyer etc. Bruker de mest til heli, og der er Aerofly dårligst, G2 nr 2 og CSM mest realistisk. Men den (CSM) har jo elendig grafikk, gammel DOS 3D greier..

          Kjøp G2 du, tror det er det greieste. Men husk å få den med USB InterLink Controller hvist du har USB...

          Forresten, forsøk en ting i G2. Ta inn GEAR på baken, og sett det ut igjen. Ikke akkurat realistisk. Forsøk det samme i AeroFly...

          Comment


          • #6
            Simulator...hva er best...??

            Jeg har G2, og easy fly... synes begge fungerer bra. G2 har utrolig med instillinger og grafikk, Men synes ikke easy fly virker dårligere når det gjelder realisme.

            Men det er en simulator jeg nettopp har prøvd som imponerte. Og det er Ikarus Profesjonal. Realisme i landinger og flyvning (både helikopter og fly) er utrolig bra etter min mening. Lydbildet var også hakket bedre.. Her hører du virkelig stjernemotoren

            tror den selges rimeligere i Danmark på elflight.dk

            Comment

            Working...
            X