Announcement

Collapse
No announcement yet.

Etech 1200 LiPo's

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Etech 1200 LiPo's

    Se hva jeg fikk i posten idag:



    Kan tenke meg at jeg ALDRI går tilbake til NiCD/NiMH etter å ha prøvd disse..
    Skal foressten sitte i en Diablotin Micro med en Hacker B20..
    20minutter flytid

  • #2
    Bra

    Men problemet er vel ennå strømmen på Li-Pol? Du får vel trekke max 7-8 Amp ut av de pakkene?
    Elektrofreakene har nok mye goodies i vente de nærmeste årene ja, utviklingen går rette vegen!
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • #3
      Max 7-8 Amp er vel ikke helt rett. En annen jeg veit om har samme oppsettet som Diablotin'en min og drar 16Amp..

      Comment


      • #4
        OK

        Sist jeg leste om slike pakker så var det antydet max 7-8 amp, men hvem er vel oppdatert hele tiden?? Eller skal du ha dem i parallell? Da blir det jo 2x8 Amp...
        SKAL bygge meg en liiten kunstflytrainer i vinter og er totalt grønn på elektro mht motorer osv. Vet du hvor det finnes en norsk forhandler av elektro med forståelig tekst angående motorer? Jeg skjønner mindre og mindre jo mer jeg leser
        Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

        Comment


        • #5
          Originally posted by joo
          Vet du hvor det finnes en norsk forhandler av elektro med forståelig tekst angående motorer? Jeg skjønner mindre og mindre jo mer jeg leser
          Torbjørn & Kaares seilflysport, Rc-seilfly.no - Modellflysport er vel en av de som kan og vet mest om seilfly tror jeg.

          Comment


          • #6
            Om du ikke har funnet noe så veit jeg egentlig ikke no mer enn "Sjefen", fordi at jeg bruker Electric Flight - RC Groups ( RCGroups: Remote Control, Radio Control Planes, Drones, Cars and Boats ).
            Dette er en engelskbasert side, og hvis du er engelskkompatibel så står det _VELDIG_ mye om ALT . Bruk search...Anyway..for elektro..Go Brushless!!

            Comment

            Working...
            X