Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ang. bygging av stor P51d mustang fra Top Flight

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ang. bygging av stor P51d mustang fra Top Flight

    Hei,

    Jeg er i USA naa og har kjopt meg et P51d Mustang, Gigant Scale (1/5 tror jeg det er). Er det noen som har erfaring med bygging av sett fra disse?
    Jeg har ikke bygget saa veldig mye tidligere, men dette vil jeg bruke litt tid paa og faa skikkelig i stand. Jeg beregnet aa bruke ca 1 aar, holder dette eller vil jeg bruke lengre tid tro?
    Jeg skal snekre opp et mekkebord hjemme paa soverommet, slik at det jeg bygger kan ligge stoedig til en hver tid (har skjoent at det aa flytte paa ting som er begynt paa er haaploest hehe).

    Jeg har ikke kjoept noe cockpit til det enda, er det noen som kan anbefale merke som er bra detaljert til modellen min?
    Jeg har planer om aa trekke den med en graa trekk og legge paa invasjons striper paa den.. men det er nok leeeeeenge til.. hehe..
    Kjoepte ogsaa samtidig en 41cc bensin motor til denne, og air retracts, til og med hale hjulet blir retracts.. hehe.. skal lage til slik at hjulene gaar automatisk ut om luften skulle forsvinne, er det noen her som har laget til noe slikt tidligere?

    Alle tips og forslag mottas med takk..

    med vennlig hilsen en P51D eier.. hehe..
    Med vennlig hilsen / Best Regards
    Freddy Ulvseth
    http://freddy.ulven.com/rc

  • #2
    Er en i klubben min som bygger en sånn, MEN jeg har ikkje inspisert hobbyrommet hans på lenge Imidlertid er det klart at han også opererer med årsplaner på det bygget!
    Har også en kompis som har holdt på med Robart luftunderstell, men heller ikkje der har jeg tilegna meg viten... kan det være at jeg vil ha enkle maskiner? Dessverre ikkje mye hjelp her Ulven
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment

    Working...
    X