Announcement

Collapse
No announcement yet.

kyosho caliber

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • kyosho caliber

    Er det nokon som har erfaring med caliber30? Eg vurderer å kjøpe det, men veit lite om det.

    Må vere nokon som veit noko om det?

  • #2
    Caliber 30

    Jeg har en caliber 30. Har ennå ikke fløyet så mye, men det fungerer utmerket. Veldig stillegående med beltedrift. Jeg bruker 3 servoer og ccpm mixing. Vet ikke hvordan det fungerer med manuell mixing. Jeg er ganske fersk på området så jeg kan ikk si så mye mer om flyegenskapene. Fikk beskjed av en erfaren flyger at jeg burde velge dette helikopteret fremfor Raptor. Har hørt mye bra om raptor også.
    Jaran

    Comment


    • #3
      Eg har også lest mykje om at raptor er anbefalt, men martinsen hobby har bra tilbud på caliber30, då dersom det er bra vil eg vurdere det seriøst. Veit du korleis det er med deleprisar på det? og utbyggingsmulegheiter? Slik eg har forstått er raptor bra på dei områda...

      Kva slags radio bruker du? Eg vurderer hitech eclipse7, men har fått inntrykk her på forumet at den er kanskje eit hakk under minstekravet? Mens det andre plasser skrives at den er heilt grei......?

      Comment


      • #4
        Hei

        Jeg flyr Raptor 50 med Hitech Eclipse 7 og det fungerer helt greit,
        det jeg mener er størst minus er at bryterene står litt for tett som gjør det vanskeligere å komme til, ellers fungere den helt greit for meg : )

        Mvh
        Morten
        - Carf Ultra Lightning m/ATJ220SV (skal i ATJ250 når den er klar for levering)
        - Skymaster Hawk m/ATJ220SV
        - Krill Avanti S m/ATJ220SV
        - Eurofighter m/Behotec 180 Gold


        Comment


        • #5
          caliber 30

          Jeg har kjøpt meg futaba 9 CAP. Den er jeg veldig fornøyd med. Ingen problemer. Fikk den for 4500kr med 4 stk 3001- servoer. Har hørt mye forskjellig om Eclipse. For magne fungerer den bra, men jeg har hørt "historier" om ikke fullt så morsomme flyturer. Når det gjelder delepriser til caliber så tror jeg de er billige. Jeg har ennå ikke trengt noen nye deler, men den dagen kommer vel :P
          Det er mulig jeg skal selge mitt heli(caliber30). Nesten nytt. Driver mer med fly. Si ifra hvis du er interessert. sms: 92235376
          Jaran

          Comment


          • #6
            grunnen til at eg starta denne tråden ligg på tilbudssida på www.martinsen-hobby.no

            7990,- for komplett startpakke er ein god del billigere enn alt anna eg har sett.....

            Comment

            Working...
            X