Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sjekk denne hjemmesiden min om RC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sjekk denne hjemmesiden min om RC

    www.freesider.no
    siden er under konstruksjon, men jeg vil gjerne høre tilbake mld fra
    dere
    http://www.freesider.no

  • #2
    Du må redusere filstørrelsen på dine thumbnails på hovedsiden. Når hvert av de fire små bildene er mellom 550 og 750 KB, så sier det seg selv at ingen gidder å sitte å vente på at siden skal lastes. Dette er for stor filstørrelse selv for bilder som skal fylle hele skjermen! Jeg gadd å vente denne gangen, men det var kun fordi du hadde bedt om en vurdering.
    Ellers bør du prøve å få laget noen bilder, forklaring el. slik at folk kan se hva de laster ned. Det er mulig du selv vet hva de kryptiske zip-filene dine skjuler, men du kan ikke forvente at andre skal kunne gjette det utifra et filnavn.
    Nok av sure oppstøt, jeg skal ikke ta motet helt ifra deg. Du bør holde på den designen du har valgt på sidene og la den være gjennomgående. Den er enkel og lett å laste såfremt du får redusert bildestørrelsen ( NB: FIL-størrelsen! ), og ikke faller for fristelsen til å ha for mye "ringler og bjeller" på siden.
    Som eksempel på filstørrelse på bilder har jeg her lagt inn et bilde som faktisk ikke er mere enn 40 KB ( og kunne ha vært redusert enda mere! ), bare for å sammenligne med dine på 550 KB og mere. Hvis du ikke har peil på hvordan du gjør det, så få en med litt kunnskap om fotoprogrammer til å vise deg. Lykke til!

    Sverre

    Real airplanes have two wings and round engines

    Comment


    • #3
      hei.skal være enig i d dær med filene(skal fikse d,tar noe tid med så mange filer) er litt bortsjemt med adsl så jeg tenkte ikke på dette med for store bilder, sitter med egen server så d er jo klart at d går rask for meg å c disse sidene, men kansje ikke for andre.

      Burde vite bedre siden jeg driver såppas mye med data
      http://www.freesider.no

      Comment


      • #4
        Jeg har ADSL selv, riktignok ikke den raskeste, men dette ble i tregeste laget. Gi meg et hint når du har fikset det. Lykke til!

        Sverre
        Real airplanes have two wings and round engines

        Comment

        Working...
        X