Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvorfor er ikke Raptor 60 så populær?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvorfor er ikke Raptor 60 så populær?

    Det sees at endel folk vil selge Raptor 60. Er denne lat/treg eller?
    Er det annen problematikk rundt denne som gjør det?
    Selv flyr jeg Raptor 50V2 og det er det beste helikopter jeg har
    hatt og det er mange merker jeg har testet - neste de fleste.
    Mvh.
    Rolv Leirro

  • #2
    Raptor 60 er tatt ut av produksjon; kanskje derfor folk vill kvitte seg med de - så er de klar til ny versjon kommer....?

    Comment


    • #3

      Jeg har selv en raptor 60v2 og en 50 v2, 60`en min er vesentlig bedre enn 50 og noe annet jeg prøved
      only those who attempt the absurd achive the imposseble

      Comment


      • #4
        Originally posted by roTore
        Raptor 60 er tatt ut av produksjon; kanskje derfor folk vill kvitte seg med de - så er de klar til ny versjon kommer....?
        Jeg har igrunn forstått det sånn at R60 ble tatt ut av produksjon pga. manglende interesse for produktet... ...og at det derfor ikke skulle komme noen ny versjon...
        Mvh.
        Kenneth Sørensen

        Comment


        • #5
          Dette synes jeg er rart.... Raptor 90 ble lansert for ikke så lenge siden. Snakket med Morten Forus på www.helizone.no og han sier at det ikke er riktig at de stopper med Raptor 60. Han har i alle fall ikke fått noen indikasjon om det...

          Siden de nettopp har lansert 90 kan det ikke stemme at de har stoppe med produksjonen siden 90 maskina er basert på 60'n.... Hvor er informasjonen om at de "gir seg" hentet fra? -lurer-
          Theodor Bastberget

          Airplanes are for people who can't fly helicopters!
          http://www.modellhelikopter.no

          Comment


          • #6
            Dette temaet er gammelt; og mitt svar i september var begrunnet i en "nyhet" som stod på www.helizone.no under nyheter datert 05/06-03:

            "Thunder Tiger Har informert at de har stoppet produksjonen av Raptor 60. Det har vert liten interesse for denne flotte maskinen og nå ønsker de å lansere en ny forbedret Raptor 60. Hva det blir til er ennå ikke sikkert. De er tomme på lager av Raptor 60. For de av dere som hadde Raptor 60 på ønskelista er det bare å si sorry. Men så fort vi vet mer om hva TT kommer med legger vi ut informasjon."

            Comment


            • #7
              Jeg vet det er gammelt, og det var når temaet var nytt at jeg tok kontakt med Morten. Kan hende jeg missforstod, men jeg trodde de skulle slutte med Raptor 60... Ikke at de skulle kommer med en "Raptor 60 v2"

              Takk i alle fall for info om hvor "nyheten" var tatt i fra
              Theodor Bastberget

              Airplanes are for people who can't fly helicopters!
              http://www.modellhelikopter.no

              Comment


              • #8
                Av det jeg har hørt, så er forskjellen mellom raptor 60 og 90 sågodt som den samme som for R30 og R50. Større motor, lenger halebom og større rotorblader. Det vil jo med andre ord si at det ikke skal være noe problem å få tak i deler til en R60
                Mine Modeller:
                Dynaflite Spitfire - 40 size
                Great planes Tracer 40 m/retract (til salgs)
                Meserschmit BF109E - 60 size (Halvferdig fra scratch)
                Calypso 60
                Corsair, dogfigth size
                Great planes piper cub (Treferdig)
                DeHaviland DH88 Comet (Påbegynt scratch prosjekt)
                Top Flite P40 Warhauk (Byggesett i eske)
                Pilot Seduction 25 (Treferdig)
                Pilot Cap 10 (Treferdig)
                Great planes Super sportser 60 (Byggesett i eske)
                Great planes Ultra sport 40 (Flyr meget godt! Anbefales)
                + noen til

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Beinet
                  Av det jeg har hørt, så er forskjellen mellom raptor 60 og 90 sågodt som den samme som for R30 og R50. Større motor, lenger halebom og større rotorblader. Det vil jo med andre ord si at det ikke skal være noe problem å få tak i deler til en R60
                  Hmm...... Har en OS 61 SX liggende. Noen som vil bytte en R60 uten motor til en R30 med motor?!?!?!
                  Arild Johansen

                  Modell-Helikoptersport
                  Oslo og Omegn Modellhelikopterklubb/
                  AHMHK

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Beinet
                    Av det jeg har hørt, så er forskjellen mellom raptor 60 og 90 sågodt som den samme som for R30 og R50. Større motor, lenger halebom og større rotorblader. Det vil jo med andre ord si at det ikke skal være noe problem å få tak i deler til en R60
                    Det er hovedforskjellen. Her er det som må byttes for og få en fullverdig 90 ut av Raptor 60'en:
                    Side ikke funnet - Webhuset
                    Theodor Bastberget

                    Airplanes are for people who can't fly helicopters!
                    http://www.modellhelikopter.no

                    Comment

                    Working...
                    X