Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvorfor går ikke RealFlight G2 på min maksin???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvorfor går ikke RealFlight G2 på min maksin???

    Da jeg bygde meg ny PC (pentium4 og satte 512 RAM i + GeForce grafikk-
    kort i med 64 RAM vill ikke simulatoren virke mer. I min forrige PC Pentium 3 med NVIDIA 32 RAM skjermkort så virket den ok. Installeringen i min nye maskin går greit. Programmet starter med verktøylinje og det hele men der det skal være bilde er det grått. Lyd er det også så modellen høres i bakgrunnen. Har testet flere skjermkort uten bedring. Noen som har vært borti lignende og fått løst
    dette. Kjører Windows 2000 Pro/Norsk. På xP er det heller ingen bedring,
    iallfall ikke på min maskin.. Det som er det rare er at Real Flight Light
    går ok. (den med USB interface) Takker MEGA for positive svar...
    Mvh.
    Rolv Leirro

  • #2
    Hei...
    Jeg sliter med det samme, men tror nok problemet ligger i skjermkort driveren, har gf3 selv, skal prøve med en gammel driver og se hva som skjer, har måtte bruke det på en del eldre spill...
    Hvilket skjermkort har du nå?
    Low and slow with power to go !!

    Comment


    • #3
      heisann

      Er ikke sikert det er skjermkortet, hadde store problemer med instalasjon og starting av programmet. Gå inn på hjemmesiden til Realflight og last ned oppdateringer og fixer. Da skulle det gå.
      Lars Norberg

      Comment


      • #4
        Lars er nok på rett spor der. Last ned siste oppdatering fra produsenten, eller installer AddOn 3 eller 4 (Da følger oppdateringen med). Dersom det skulle oppstå problemer med å laste ned oppdateringer med den automatiske oppdateringstjenesten i RealFlight Control Panel, har jeg i hvertfall en av de siste som exe-fil! Problemet med grå skjerm er velkjent, men løses som regel uten problemer ved å oppdatere programvaren. På denne måten kan alltid siste versjon av skjermortdrivere og andre audio/videodrivere benyttes, slik at man slipper å opp- eller nedgradere drivere for å få forskjellig spill eller programmer til å virke optimalt!
        -anders

        Crash & Carry

        Comment


        • #5
          Hvis dere har problemer med å laste automatiske oppdateringer som jeg har så er det mulig å maile Realflight direkte og dere får tilsendt en patch som oppdaterer og fjerner problemet. Har desverre ikke denne lenger

          /Alf
          ____________________________
          Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

          Comment


          • #6
            Gå inn på http://www2.realflight.com/rfserial.html og skriv inn serialnummeret ditt.

            Du kommer da til en side med tilgjengelige oppdateringer.

            Velg en oppdatering som heter: RealFlightG2_2_00_533.exe ..

            Denne fjerner det problemet du har... (Hvit/Grå skjerm ved GeForce-kort.....)

            Good luck!

            Comment


            • #7
              Finner ikke oppdateringene... blir det en laaaang jul??

              Har fått en brukt RealFlight Deluxe og oppgradering til G2 til jul. Jeg får ikke registrert meg, fordi den forrige eieren har gjort det. Så prøvde jeg linken i forrige innlegg, men jeg får en feilmelding når jeg legger inn serienummeret, og kommer ikke videre. Er det noen som kan sende meg denne oppdateringen på mail? Klør i fingrene etter å komme igang!!

              Takk for hjelpen!!

              Comment

              Working...
              X