Announcement

Collapse
No announcement yet.

Graupner DS361 feil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Graupner DS361 feil

    Har en DS361 som flytter seg sakte noen mm etter den har kommet til det punktet den skulle ha stoppet på. Noen som vet hva dette kommer av? Uansett hvilken kanal jeg har denne på så oppfører den seg slik, men det gjør ikke de andre DS361'ene jeg har. Kanskje moden for søppla?
    RSI

  • #2
    Hvis det er en servo det er snakk om så trenger den en rens.. er den gammel og mye brukt er søpla et greit sted etter at du har tatt vare på gearet og kabelen....
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • #3
      Takk for svar
      Den er ganske ny og ja, det er en servo, men mener du at det ligger noe inni den som forstyrrer?
      RSI

      Comment


      • #4
        Nja, ligger og ligger.. Er nok snakk om skitt på referansepot.meteret inni servoen. Var en artikkel om det på gamle forumet, men den har ikke kommet over på det nye (ennå).
        Siden du bor i nærheten kan jeg gjerne PRØVE å fixe det.....
        Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

        Comment


        • #5
          Hei
          Hadde vært flott om du kunne se på den, men den er en digital mikroservo så da er det kanskje ikke noe potmeter? Så forsåvidt at du har skaffet deg en Raptor 30. Har planer om å kjøpe en slik selv, så da kan vi kanskje dele litt erfaringer med den?
          RSI

          Comment


          • #6
            Regner sterkt med det er et ref-pot i digitale servoer også, dem må jo vite sin posisjon dem også.
            Min Raptor skal bygges når det ikke kan flyes mer (=snø og huff) Men klart vi kan dele erfaringer
            Send over telefonnummer via e-post eller beskjed på privat-melding-boksen her så får vi møtes og se på denne servoen. Jeg bor på Nærsnes.
            Nu er dte ut og fly...
            Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

            Comment

            Working...
            X