Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dette ble jo veldig bra! :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dette ble jo veldig bra! :)

    Ønsker å overrekke litt applaus til folkene bak Modellflynytt!

    Synes det ble veldig bra! Glimrende jobbet!

    Eneste jeg savner og som jeg håper kommer er "Siste annonser" fra rcmarked.no...

    Dvs... Jeg savner et par andre ting også......
    Hadde vært knakende morro med RSS newsfeed fra websiden og også fra rcmarked.no....

    Tror du det kan la seg ordne, Klaus??

    *applaus!!!!*

    Mvh.
    Geir O.

  • #2
    Takk for tilbakemelding Alfalfa

    Når det gjelder rcmarked så vil nok sjefen svare at det er på gang..

    Det vil komme en del artikler etterhvert som tar for seg litt mer spesielle temaer enn bare reviews slik at siden blir mer informativ. Selvsagt er reviews interessante også, vi er tross alt modellFLYVERE de fleste av oss. Jobber selv med en del informasjon om lodding og tror temaet "støy" vil bli omtalt en del utover vinteren.
    Ellers er det svært interessant hva som opptar folket i det ganske land, hobbyen vår er faktisk svært så omfattende. Flyving, bygging, lakking, stevner, konkurranser, motorer, radioutstyr, flyplass, støy, klubbstevner, sosialt samvær, opplæring og rekruttering, sikkerhet, betrekning, aerodynamikk, meteorologi, turbiner, støping og mye mer er biter av det vi driver med

    Jeg har bare en anelse om hva sjefen har lagt ned av fritid for å starte denne siden, og det er viktig å huske på at det vi ser nå bare er oppstarten! Nå skal vi begynne å lage innholdet... og der er bidrag som ønsker, tips og konstruktiv tilbakemelding viktige for å drive siden framover.

    Nå går det ugjenkallelig mot byggetid, bare de mest hardbarka entusiastene står på utadørs rundt juletider.. og vi får se det positive i det: tid til å bygge, overhale radioutstyr, reparere det som ble skadet i høysesongen, skrive innlegg her og glede seg til alt det som skal skje neste sesong for da SKAL jeg... og .. trur æ
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • #3
      Re: Dette ble jo veldig bra!

      Originally posted by Alfalfa
      Ønsker å overrekke litt applaus til folkene bak Modellflynytt!

      Synes det ble veldig bra! Glimrende jobbet!

      Eneste jeg savner og som jeg håper kommer er "Siste annonser" fra rcmarked.no...

      Dvs... Jeg savner et par andre ting også......
      Hadde vært knakende morro med RSS newsfeed fra websiden og også fra rcmarked.no....

      Tror du det kan la seg ordne, Klaus??

      *applaus!!!!*

      Mvh.
      Geir O.
      Takk for det Skal se hva jeg får til med "Siste på RCMarked".

      RSS er jeg litt usikker på hvordan man setter opp, så her kan jeg ikke love noen ting..

      Comment


      • #4
        Re: Dette ble jo veldig bra!

        Originally posted by klausre
        Takk for det Skal se hva jeg får til med "Siste på RCMarked".

        RSS er jeg litt usikker på hvordan man setter opp, så her kan jeg ikke love noen ting..
        RSS/RDF feed av forumet burde la seg gjere å få til å virke ganske enkelt, der fins ferdige plugins for phpBB slik at en kan få dumpet siste inlegg til ein xml fil.
        Ett eksempel her.

        Comment


        • #5
          Re: Dette ble jo veldig bra!

          Originally posted by Alfalfa
          Dvs... Jeg savner et par andre ting også......
          Hadde vært knakende morro med RSS newsfeed fra websiden og også fra rcmarked.no....

          Tror du det kan la seg ordne, Klaus?
          Mvh.
          Geir O.
          Da er vi i gang, og Javascript- eller RSS-feed kan du nå få her: (MFN) ModellflyNytt.no

          Jeg har ikke fått oversatt siden ennå, er på engelsk, men her kan du selv tilpasse forums feed'et dine egne ønsker.

          Kommer med et RSS for MFN's artikler også. Siste poster på RCMarked kommer også etter hvert.

          Comment


          • #6
            Da kan du også få RSS for våre artikler; (MFN) ModellflyNytt.no , i tillegg til våre javascripts-newsfeed, som du finner her; (MFN) ModellflyNytt.no

            Comment

            Working...
            X