Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvem er hvor?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvem er hvor?

    Hei alle ivrige diskutører

    Synes selv forumet er bra, mange ivrige piloter med nye synspunkter som gjør det enda artigere å drive på. Har bare en liten bønn: dere som ikke har angitt hvor dere bor/flyr i profilen deres... hva med å oppgi det? Tror selv det vil gjøre det litt mer personlig å diskutere. Eller?

    Har vært heldig å få treffe en del av dere som er her IRL: kjempehyggelig! Føler at det er en kameratflokk som holder til inni PC`en min!!!!

    Eller føler noen av dere at det er utrygt å oppgi annet enn nick?

    Uansett: har visst bestilt enda et fly.......
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

  • #2
    hehe, enig med Jarle. Gjør det litt mer personlig ihvertfall.
    Ett lite prosjekt for neste år er litt trykte ting så vi kan vise hvem vi er på flere store treff! Og målet er også å være på flere treff og lage reportasjer for å spre vårt glade budskap

    God helg


    Alf
    ____________________________
    Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

    Comment


    • #3
      skulle ha gjort det , men vet ikke hvordan jeg skiter/endrer brukerprofil.

      Comment


      • #4
        "men vet ikke hvordan jeg skiter"

        Det må da bli for jævlig . Et sabla trykk etter hvert! Hvis du ikke vet hvordan du skal få gjordt DET, mener jeg.

        Comment


        • #5
          Sjekk øverst i topplogoen, der har du ett valg som heter PROFIL
          ____________________________
          Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

          Comment


          • #6
            Helt enig med joo!!!!

            At man har forskjellige synspunkter gjør jo at dette forumet har sin berettigelse, hvis alle hadde vært enige vil det jo ikke vært noen ting å diskutere.

            Mottoet må være at ingen spørsmål/svar er for dumme og at alle som har innlegg here behandles med respekt. På den annen side så er det i alle diskusjonsforum/chattekanaler oppfordret til å være anonym så det kan vel være en av grunnene til at en del brukere er veldig anonyme.

            Redaktøren kunne kansje legge inn noen flere linjer i profilen med hvilken flyklubb man tilhører, hvilket fly man flyr og lignende.

            Uansett så ser jeg frem til mange gode diskusjoner og spørsmål/svar på hobbyen våres

            Espen
            Espen Kvien
            Gruppeleder F3A
            Vingtor RC Club
            f3a.norge@gmail.com

            Mange fly og mye moro

            Comment


            • #7
              Ja, ingen svar uten at folk stiller spørsmål og holder forumet levende!
              At man skal være anonyme på chatter der gamle griser forsøker å få kontakt med småjenter er klart, men ser ikke for meg at det er noen gamle gubber som vil lure meg med på skumle ting via dette forumet
              Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

              Comment


              • #8
                Jeg er vel en av de som ikke har oppgitt så alt for mye, er en smule reservert med og legge ut så alt for mye på nett, sikkert overdrevet men men...
                Mistror ingen av brukerne her inne, men svirrer mye svineri ute på nettet, spesielt mail adr prøver jeg holde tett til brystet. Mail bots scanner web sider døgnet rundt fra aktører man helst ikke vil ha med og gjøre.

                mvh MM

                PS til JOO sitat: " men ser ikke for meg at det er noen gamle gubber som vil lure meg med på skumle ting via dette forumet" Si ikke det....plutselig er det noen som har lurt på deg ett fly til

                PS2 Dessuten er foraet vane dannende... farlige saker, men folkens skriv flere innlegg
                mvh MM

                Comment


                • #9
                  Sant MicroMac... det ble et fly til i går
                  Mente ikke å oppgi hele slektstreet, bare hvor i landet man bor....
                  Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                  Comment


                  • #10
                    Skjønner ikke hva dere mener, jeg....
                    Anders Valland
                    Trondheim

                    Comment


                    • #11
                      Usj, ikke nevn det å få flere fly en gang... hadde innkjøpsstopp på fly, kun reservedeler som var OK... men så måtte det komme en på stripa med et fly som var så billig at jeg kunne ikke si nei.. og dermed var det gjort.. snipp, der sitter jeg også med enda et fly.. men nå... NÅ er det stopp nå....

                      ehh.. fly sa du, hvilket da? hmmm.. billig jo... ehh... nei...

                      hehe... ha en strålende uke, til helgen skal det flys igjen.. (landingskonkurranse hos oss for medlemmene).. jihuuu...
                      Med vennlig hilsen / Best Regards
                      Freddy Ulvseth
                      http://freddy.ulven.com/rc

                      Comment


                      • #12
                        Hei alle sammen, må si at dette er ett av de beste forumene på internett som jeg vet om (da spesielt med tanke på hvor villige folk er til å svare og hvor raske folk er til å svare når en sitter der og lurer ).
                        Når det gjelder nick så er det for meg en signatur som skal gjøre meg lett gjenkjennelig på internett (bruker min på alle fora jeg deltar i) ikke nødvendigvis for å skjule meg (men det kan også være greit å være litt tilbaketrukket av og til), men støtter dette med at hvor folk er i landet gjerne må oppgies (gjør det mye enklere å anbefale butikker, hjepere etc).

                        Fly! hvem pokker har råd til flere fly?
                        Jeg har fått problemer med min gamle Hitec Prism 7x sender (den vil ikke fungere med usb omformeren til FMS lengre , så nå bruker jeg en Focus 6 i stedet til FMS) så nå er spørsmålet om Prismen virker på bana eller om den ikke eksisterende modellfly kassa har rom for nyinvesteringer nå (noe den dessverre ikke har ). Burde byttet nick fra Vingemutteren til Banco rotto ).
                        Gert Hildrestrand.
                        Limets Venner.
                        Valdres Flyklubb Modell

                        Famous last words? Hey watch this!

                        Comment


                        • #13
                          Bankerott ja!
                          Og var du ikke bankerott i dag ville du vært det om et par uker likevel, men du hadde hatt noen dusin flere fly du ikkje hadde hatt tid å få ferdig
                          Vingemutteren er et flott nick!!

                          Og som Ulven sier: INNKJØPSSTOPP!!!! Har hatt det lenge jeg, men har vel handla 6-7 fly siden den blei innført. Ei svak sjel i en liiiten kropp, lett å manipulere??? Eller bare stor nysgjerrighet og svært ivrig? 6 fly på stua (nye), 4 på gjesterommet (i esker), 2-3 på loftet på diverse stadier og noen i drift på boden.. Noen et annet sted i landet (på leasing) og ønskelista full. Trur jeg skal bli forfatter på rcmarked!!
                          Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                          Comment


                          • #14
                            Hmm..........annonym???....kansje jeg har valgt et galt brukernavn.........neida ingen på nette kan finne ut hvem JEG er
                            http://www.freesider.no

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by freesider.no
                              Hmm..........annonym???....kansje jeg har valgt et galt brukernavn.........neida ingen på nette kan finne ut hvem JEG er
                              Beklager men det tok meg 2 min... Frank L. tlf: xxxx1488
                              Theodor Bastberget

                              Airplanes are for people who can't fly helicopters!
                              http://www.modellhelikopter.no

                              Comment

                              Working...
                              X