Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spørsmål vedr. funksjonaliteten på forumet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spørsmål vedr. funksjonaliteten på forumet

    Du har to feilmeldings temaer til RCMarked.no og ingen til forumet så jeg tar meg den frihet å bruke dette temaet til det.
    Jeg har opplevd ett problem med at når jeg går inn på siden (forumet) og ser om det er kommet mange nye innlegg og jeg ser at det er for mye til at jeg kan lese alt sammen der og da og lukker nettleseren, når jeg kommer tilbake er alle markeringer av uleste innlegg borte. dette skjer hvergang nå, er det muligt å gjøre noe med dette. Please
    Gert Hildrestrand.
    Limets Venner.
    Valdres Flyklubb Modell

    Famous last words? Hey watch this!

  • #2
    Der er jeg litt usikker, men jeg skal se på det. Mulig det kan legges inn en Mod for dette.

    Skal komme med en tilbakemelding etter hvert.

    Comment


    • #3
      Har sett (og prøvd) en funksjon på diverse internasjonale forum som jeg liker svært godt. Det er en funksjon som heter noe sånt som "les neste uleste innlegg", den er kjempe fin da jeg bare klikker på den så slipper jeg å bla igjennom ett par sider med innlegg (i ett tema) viss det er en stund siden jeg har vært innom (egentlig ikke noe særlig problem for meg i dette forumet da jeg jo er her hver dag men like vel? ).

      Hva sier du Klaus, er det muligt eller er det for mye arbeid for deg (du har vist nokk å gjøre)?

      Mvh Gert
      Gert Hildrestrand.
      Limets Venner.
      Valdres Flyklubb Modell

      Famous last words? Hey watch this!

      Comment


      • #4
        Hei Klaus, har du gjort noe med markeringene av uleste svar? Prøvde i dag om ting har forbedret seg og det hadde det, så jeg lurer på om det er du eller ett nykke av pc`n min som gjør forbedringen. Testet med å gå ut og inn av forumet og inn til temaer (uten å opne temaet) og markeringen var der fort satt. Prøvde og å gå inn på andre sider og markeringene er der fortsatt på hoved siden (selv om markeringen inne på temaet forsvant). Må få si att dette var en betryggende opplevelse (håper det varer)
        Gert Hildrestrand.
        Limets Venner.
        Valdres Flyklubb Modell

        Famous last words? Hey watch this!

        Comment


        • #5
          Originally posted by Vingemutteren
          Hei Klaus, har du gjort noe med markeringene av uleste svar? Prøvde i dag om ting har forbedret seg og det hadde det, så jeg lurer på om det er du eller ett nykke av pc`n min som gjør forbedringen. Testet med å gå ut og inn av forumet og inn til temaer (uten å opne temaet) og markeringen var der fort satt. Prøvde og å gå inn på andre sider og markeringene er der fortsatt på hoved siden (selv om markeringen inne på temaet forsvant). Må få si att dette var en betryggende opplevelse (håper det varer)
          Jaggu er'e pc'n din som har fått nytt live. Den koser seg når den surfer på ModellflyNytt

          Comment


          • #6
            og det gjør den hver dag.
            Gert Hildrestrand.
            Limets Venner.
            Valdres Flyklubb Modell

            Famous last words? Hey watch this!

            Comment


            • #7
              Hei her er jeg å maser igjen Klaus .
              Har følgende forslag til forbedring av forumet:
              Jeg har observert at det på blant annet RC Universe er numerering av postene i trådene, altså at i hver tråd starter nummereringen men 1 osv. Dette gjør det lettere å henvise til eller finne frem igjen interesange ting (t.d. når en ber moderatorer om å flytte poster).
              Er dette noe for oss? Please
              Gert Hildrestrand.
              Limets Venner.
              Valdres Flyklubb Modell

              Famous last words? Hey watch this!

              Comment


              • #8
                Originally posted by Vingemutteren
                Hei her er jeg å maser igjen Klaus .
                Har følgende forslag til forbedring av forumet:
                Jeg har observert at det på blant annet RC Universe er numerering av postene i trådene, altså at i hver tråd starter nummereringen men 1 osv. Dette gjør det lettere å henvise til eller finne frem igjen interesange ting (t.d. når en ber moderatorer om å flytte poster).
                Er dette noe for oss? Please
                Det er jeg ikke sikker på hvordan jeg får til. Har faktisk ikke tid til å se på det heller... Å drifte disse sidene inkl. RC Marked tar nesten knekken på meg for tiden, så jeg må nå for tiden prioritere andre familiære ting og interresser. Ellers som dette er et ubetalt arbeid, kan jeg ikke lengre forsvare ovenfor familie å sitte time etter time, hver eneste kveld... Må ha en lang pause nå, så får vi heller se etter hvert hva som skjer.

                Sorry Vingem.

                Comment


                • #9
                  Hei!
                  Eg har og ein ting som eg synst kunne vært her:
                  Når eg kommer inn på eit tema er det nokon innlegg eg har lest, andre ikkje. Det eg meiner kunne blitt gjort er at når eg åpner temaet kunne dei inlegga eg ikkje har lest vært merka på ein eller annan måte, slik at eg veit kva eg har lest!

                  Elles er dette eit knall forum!
                  Stå på!
                  MVH
                  Sindre Solberg
                  Os Aero Klubb

                  Comment


                  • #10
                    Skjønner klaus. takk for ett vell utført arbeid.
                    Gert Hildrestrand.
                    Limets Venner.
                    Valdres Flyklubb Modell

                    Famous last words? Hey watch this!

                    Comment


                    • #11
                      Er det bare meg og min linje som har problemer med liten båndbredde til Modelflynytt og forumet? hved flere tilfeller så har det gått fortvilende sakte å få opp sidene i forumet (alle andre sider på nettet går fort og greit), senest nå i kveld (17.01.04) har det gått svært sent
                      Noen spesiell grunn til dette?
                      Gert Hildrestrand.
                      Limets Venner.
                      Valdres Flyklubb Modell

                      Famous last words? Hey watch this!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Vingemutteren
                        senest nå i kveld (17.01.04) har det gått svært sent
                        Har "slitt" med hastigheten jeg også nå i kveld... Sitter selv på 1mb linje.
                        Theodor Bastberget

                        Airplanes are for people who can't fly helicopters!
                        http://www.modellhelikopter.no

                        Comment


                        • #13
                          Hei har ett problem litt på siden av hva som nok er deres bord men spør nå likevel.
                          Hver gang jeg opner en side eller tema her på Forumet (og på hovedsiden) så får jeg opp en feilmelding fra lille Bill.
                          meldingen er:
                          Kjørefasefeil
                          Linje: 7
                          feil: ingen adgang

                          Er det noen som vet hvorfor jeg får denne feilmeldingen eller vet om hvordan jeg kan hindre Windows XP pro å vise meldingen. Meldingen dukker bare opp på Modellflynytt.no så langt jeg kan se.
                          Gert Hildrestrand.
                          Limets Venner.
                          Valdres Flyklubb Modell

                          Famous last words? Hey watch this!

                          Comment


                          • #14
                            Jeg har også de siste dagene fått meldingen: "Feil på siden" her på MFN...
                            Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                            Comment


                            • #15
                              Jeg har sett dette. Grunne er at jeg forsker med å vise annonsene med iframes for de som vvet hva det er. Skal få rettet feilene raskt.

                              Comment

                              Working...
                              X