Announcement

Collapse
No announcement yet.

ÅRETS TILBUD!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ÅRETS TILBUD!!!!

    Fikk i postkassa i dag ÅRETS TILBUD!!!!, radiostyrt helikopter til den nette pris av kr 549,00 inklusive alt. Rekkevidde er oppgitt til 100 meter til siden og 20 meters høyde. Tilbyder er Postkjøp i Drammen.

    Håper ingen potensielle modellflygere/helikopterflygere får ødelagt lysten til å drive med modellhobby etter å ha kjøpt noe sånt noe.

    Antageligvis er den heller ikke på lovlige frekvenser heller.

    Er det noen andre der ute som har sett lignende tilbud i kataloger eller på nettet?
    Espen Kvien
    Gruppeleder F3A
    Vingtor RC Club
    f3a.norge@gmail.com

    Mange fly og mye moro

  • #2
    Yepp, jeg har fått den jeg og... Med "pistol" sender

    Det som er beklagelig er at det blir framstilt som et fullverdig radiostyrt helikopter. Tosker!
    Theodor Bastberget

    Airplanes are for people who can't fly helicopters!
    http://www.modellhelikopter.no

    Comment


    • #3
      Mener å huske at disse "Postkjøp"-folkene var i søkelyset hos TV2/Forbrukerrådet tidligere i år pg.a noe slankegreier de solgte svindyrt som var bare bull... Det ble omsetningsforbud etc...

      Artig med sånne seriøse karer...

      Skal lure på hvor mange som kommer til å få ødelagt bilen etter at x-antall sånne detter ned på parkeringsplasser rundt omkring...

      Comment


      • #4
        Har stående maken. Kjøpt i Tyskland. Det flyr, men er et reinspika leketøy for junior. Brio-look-a-like.

        Comment


        • #5
          Originally posted by olle
          Brio-look-a-like.
          HeHe! Mangler vel bare at det er laget av tre... (ikke ta det ille opp dere som sitter og spikker på flyene deres )
          Theodor Bastberget

          Airplanes are for people who can't fly helicopters!
          http://www.modellhelikopter.no

          Comment


          • #6
            Eller for treskaller
            Espen Kvien
            Gruppeleder F3A
            Vingtor RC Club
            f3a.norge@gmail.com

            Mange fly og mye moro

            Comment


            • #7
              Neida. Det flyr faktisk, og er ypperlig leketøy for junior i romjula.
              Nå vil jeg ikke gå god for at det er samme type. Men er det det, så er det verdt sine gode 500,-.
              Men det er intet modellhelikopter.

              Comment


              • #8
                Det jeg lurer på er hvordan du får styrt det??? Så på bildet av den at radioen var en type "pistolradio"...... Ikke at jeg tenker og kjøpe en, selv om prisen på "helikopteret" bare er 20% av hva en bra gyro koster
                Theodor Bastberget

                Airplanes are for people who can't fly helicopters!
                http://www.modellhelikopter.no

                Comment


                • #9
                  404 - File or directory not found.
                  Er det denne greia her dere mener
                  PS lastet ned videoen, etter kamera føringen og dømme så følte ikke mannen bak seg helt trygg
                  mvh MM

                  Comment


                  • #10
                    Hadde den bare vært så "avansert".... Denne har kun en "pistolradio"...? Har av en eller annen snodig grunn kastet blekka . Burde tatt vare på den slik at jeg kunne skannet den for kuriositetens grunn. Er det noen som har tatt vare på den?
                    Theodor Bastberget

                    Airplanes are for people who can't fly helicopters!
                    http://www.modellhelikopter.no

                    Comment


                    • #11
                      Roy J. har tatt vare på denne unike reklamen For de som ikke har sett den... Her er den:

                      brio-chopper.jpg
                      Theodor Bastberget

                      Airplanes are for people who can't fly helicopters!
                      http://www.modellhelikopter.no

                      Comment


                      • #12
                        Opp og ned med gassen. Svinger samtidig som det går forover med andre stikka eller rattet. Det kan ikke fly baklengs.
                        Tror ikke noen modellinteresserte skal ofre alt for mange tanker på denne saken. Det er et renspika leketøy.

                        Comment


                        • #13
                          Jeg og en kompis slo faktisk til og kjøpte hver sitt helikopter......og denne er faktisk grunnen til at jeg er her...... JEG HAR LYST PÅ MER!!!

                          Dette er jo leketøy, men søren den flyr jo høyt. Du har ingen kontroll over denn sånn sett, men hvis du slipper gassen litt, endrer den faktisk retning.

                          Dette har gitt oss mye moro og gjorde det at jeg er helt hekta og er sugen på og begynne i hobbien for alvor. Klarer ikke å vente til jeg har nok penger til et ekte MicroHeli

                          P.S. Har faktisk litt lyst og modifisere den litt til jeg kan kjøpe et helikopter. Den har 6 mini celler på 170maH....motoren vet jeg ikke hvor stor er, men det hadde vært gøy og gi den litt mer kraft

                          Comment


                          • #14
                            Helien hos Elefun radiostyrt, hobby & fritid fikk jeg da lyst å kjøpe til sønnen min på 6 år. kansje jeg også kan få prøve d
                            www.freesider.no

                            Comment

                            Working...
                            X