Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva kom julenissen med?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hva kom julenissen med?

    Hei alle der ute! Ble det noen pakker som gjør at romjulen og det nye året blir spennende?

    Jeg fikk sendervott og kjeledress så nå kan man ut å fly selv om det er kaldt. Sendervotten ser ut som en overbygd senderpult som er vattert innvendig.

    Fortsatt god jul til alle!
    Espen Kvien
    Gruppeleder F3A
    Vingtor RC Club
    f3a.norge@gmail.com

    Mange fly og mye moro

  • #2
    Nissen kom med litt forskjellig men ikkeno RC relatert... får klare meg med det jeg har, og heller vurdere en forsinket julegave fra meg til meg på nyåret

    Jeg og en kamerat har vært og frest stripa idag... så en julegave kunne kanskje være mellom 0 og 5 minus blå himmel og ikke alt for sterk vind utover i romjula
    mvh MM

    Comment


    • #3
      Dårlig med rc-stuff til meg også... men en DVD spiller til stua som også spiller DivX filmer samt et 5m pixel digitalt kamera skal en ikke gråte over

      Når det gjelder været i romjula hadde vindfritt vintervær vært å foretrekke!

      God Jul videre!
      Theodor Bastberget

      Airplanes are for people who can't fly helicopters!
      http://www.modellhelikopter.no

      Comment


      • #4
        Tror nåkk jeg skal komme av med å spenne et par "Senge Laken" over et par vinger Nei ikke mye rc ting her til jul nei, men det er da ganske forståelig, da det man ønsker seg av slikt ikke er direkte i den billigste kategorien på ønskelista
        www.freesider.no

        Comment


        • #5
          overbærenhet

          Vi modellentusiaster må nok bare være mer enn takknemmelige for at familie/kjærester holder ut med at vi bruker så mye tid og penger på denne hobbyen. Blir kanskje litt mye å "kreve" rc-ting til jul.

          Ellers så ønsker jeg meg flyvær utover i romjulen.

          Vil også ønske alle her en velsignet jul og et godt nyttår!

          Med vennelig hilsen Torgeir
          Torgeir K. Haugstad

          Comment


          • #6
            Det viktigste jeg fikk til jul (utenom RC-ting) er noen dager fri!!
            Åpnet 2 byggesett og har allerede 2 spantede vinger ferdige og 1 kropp som ser ut som et fly. Balsastøvet fyker, en vinge igjen... (et av flyene har 2 vinger). Balsabyggesett er bare konge!
            Ha ei flott romjul folket
            Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

            Comment


            • #7
              og jeg fikk litt ekstra tid. Ble en times flygning med min Depron Vertigo dobbeltdekker idag. Review kommer snart
              ____________________________
              Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

              Comment


              • #8
                Hrrrm Affa........må si svartsjuken herjer en smule i min skrinne kropp
                Lysten på en Vertigo nermer seg "må ha " med stormskritt.
                Ser frem til artikkelen
                mvh MM

                Comment


                • #9
                  Må som "torgeir" var inne på sende en liten honør til kjærestene/familiene som holder ut. Hobbyrommet kan ta litt over til tider. Tror det er litt lurt og tenke litt på det, spesielt nå i jula.

                  Lå selv litt lavt i trerenget med å ønske meg nytt rc-helikopter

                  Godt nytt rc-år til alle sammen!
                  Theodor Bastberget

                  Airplanes are for people who can't fly helicopters!
                  http://www.modellhelikopter.no

                  Comment


                  • #10
                    Er helt enig at man ikke skal være grådig med tanke på at hobbyen koster noen "høvdinger" i løpet av et år. På den andre siden så er det jo lov til å ønske seg - og da synes jeg duppedingser for modellflyging er noe som naturligvis hører til høyt oppe på ønskelisten. .

                    Det som ønskes høyest nå er flyvær og/eller islagte vann rundt Oslo så man kan få flydd igjen.
                    Espen Kvien
                    Gruppeleder F3A
                    Vingtor RC Club
                    f3a.norge@gmail.com

                    Mange fly og mye moro

                    Comment

                    Working...
                    X