Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trykk på fuelen...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trykk på fuelen...?

    Hei!

    Eg har nett kassert den potta som fulgde med helikopteret eg kjøpte (standard silencer til OS 46 FX). På den var det eit uttak (ventil) for trykk til fueltanken.
    Eg har no montert nytt eksossystem (tuned pipe silencer) som det ikkje er noko "trykkuttak" på. Det er altså ikkje mogleg å montere ein slange opp til tanken frå potta. Er det vanleg?
    Eg har flydd ein tank med helikopteret med det nye systemet, og det gjekk greitt. Men det er sikkert eit stort poeng at det var rolig hovring (er i startfasen). Dersom ein flyg noko meir "akrobatisk" vil det kan hende ikkje gå bra...? Eller suger motoren såpass godt at det ikkje er behov for noko trykk???
    Eg har lest og høyrt om "perry pump". Slik eg har forstått det så er dette eit pumpesystem som gjev trykk på fuelen. Stemmer det? Nokon som har erfaring?
    Er ein annan moglegheit å montere på ein heimemekka trykkventil?

    Mange rare spørsmål, men vonar eg kan få svar på det meste...

    På førehand takk!

    Ole Martin

  • #2
    Her finner du Perry pumper: 404 hvis du går for det. En hyppig årsak til bruk av pumpe er svært lange slanger fra tanken til forgasseren, spesielt på fly...

    Det er ikke noe absolutt krav at det skal være trykksatt tank, en del lar gjerne "det tredje hullet" til tanken ende i en fuelslange som er rettet mot fartsvinden, spesielt på 4-taktere.

    Det er heller ikke uvanlig at tuned-piper og bend ikke har trykknipler montert på, men det er fullt mulig/meningen å sette på selv. Problemet blir i så fall: Hvor?? Har selv til FLY satt på nipler foran på bendene, men du spør om heli så jeg må bare melde pass og si at jeg ikke tør gi deg noen anbefalinger... men satser på at heli-folket vil komme ilende til hjelp for deg
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment

    Working...
    X