Announcement

Collapse
No announcement yet.

Handle fra Cyberheli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Handle fra Cyberheli

    ER det noen som har erfaringer fra å ha handlet fra Cyberheli i Hong Kong? Ser at de selger rimelig JR utstyr!

    Hvordan er frakt og fortolningspapirer osv? ER det noe å tjene her??
    Henrik Falch
    ____________

    North Star (vannfly)
    Nemesis (Shockflyer)
    JR 9x v.II

  • #2
    Jeg handler JR-utstyr fra www.helizone.no og synes det er billig med tanke på den supporten jeg får der Varene kommer somregel på døren en dag eller to etter at bestillingen er sendt.

    Om man kan spare en hundrelapp eller to kan så være, men husk iallefall å regn med både frakt og mva med gebyr når du sammenligner.

    Comment


    • #3
      en JR PCM9x koster 6999 fra Helizone, mens den samme koster 4200 fra Cyberheli. Det er før fortolning, men alikevel må dette bli 1-2000 kroner billigere!!
      Henrik Falch
      ____________

      North Star (vannfly)
      Nemesis (Shockflyer)
      JR 9x v.II

      Comment


      • #4
        Delvis riktig:

        Hos Helizone koster PCM9X 6.995,-

        Hos Cyberheli får du PCM9X for 629.99 US$. med en kurs på 6,7 kr/$ blir dette 4.221,-

        Forskjellen er da at hos Helizone får du med batterier i senderen. Du får også med den NYE R900S mottageren, mens cyberheli selger radioen uten senderbatterier og med den gammle NER649S mottageren.

        Med EMS koster det ca 85 US$ å sende radioen.

        Du betaler da 715 US$ for radio og frakt. Dette blir ca 4.800 NOK som du må betale moms for. Du ender da opp på minimum 5.940,- dersom du ikke gjør deg til kjeltring. Da mangler du fortsatt batterier i senderen, og du har en gammel mottager. For en tusenlapp mer får du en varen hos en norsk forhandler jeg på det varmeste kan anbefale, i tillegg får du en nyere type mottager og du får med batterier i senderen. 1000 kr er såklart "mye" penger, men personlig synes jeg både service og "lokal" forhandler også er viktig. Jeg handler derfor hos helizone fremfor cyberheli. Du kan selvsagt ha andre prioriteringer og velger selvsagt utifra dette.

        Comment


        • #5
          Enig med roTore her, Morten hos Helizone er bare helt suveren. Fikser opp i alt, og billige priser. En kjernekar. Driver med dette på fritiden. Støtt opp om de som gidder holde på så vi kan få billige deler og lett tilgjengelighet.


          Hilsen Tore
          Tore

          Hva mener du..Det kommer mot deg...Hiv Radioen på det!!!!

          Comment


          • #6
            Hei til dere !
            Jeg er enig i at man skal støtte opp om de norske forhandlere (i utgangs unktet) , har hørt mye bra om hz. men skal man handle mye , har jeg noen ganger handlet fra "cyberheli og heli-kraft(billigere enn cyber.....)
            Det viser seg (for meg ihvertfall) at det er billigere ,prisene er billige frakten er heller ikke så værst . Det som gjør det store utslaget er at noen utenlandske forhandlere skriver om kursen , bare som et ex. handler men for 1000 dollar , skrives det som 1000 kr.
            Men igjen .....håper norske forhandlere klarer å få ned prisen og servicen opp . Som f.eks. HZ.
            Leif S. Nilsen


            Jupiter m/irvine 53-chipmunk m/sc 65

            Comment

            Working...
            X