Announcement

Collapse
No announcement yet.

G2 og hvit skjerm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • G2 og hvit skjerm

    Jeg har kjøpt en brukt G2 simulator, og får ikke lastet ned oppdateringen som fjerner "hvit skjerm" problemet, fordi jeg ikke kjenner den forrige eierens passord. Er det noen som kan sende meg denne patchen, evt legge den et sted der jeg kan laste den ned??

    På forhånd takk for hjelpen!!


    Arne Lie jr.

  • #2
    G2 og hvit skjerm

    Hadde dette problemet selv en gang, på et spesielt grafikkort. Når jeg gikk inn på Airport menyen og tok vekk haken fra "Show fog" så var bildet ok.

    Comment


    • #3
      Det er desverre ikke så lett å sende deg "patchen" fordi oppdatering av softwaren blir gjort "online". Det går ikke å laste ned som en separat installasjonsfil.

      Det lar seg imidlertid gjøre på et kronglete vis ved å kopiere filer fra download-cache, og endre litt i noen setup-filer. Har fått dette til en gang men husker ikke akkurat hvordan jeg gjorde det. Uansett for å få til dette må du få noen med "gyldig" lisens til å laste ned filene for deg først da.

      Jeg har også kjøpt G2 brukt og erfarte det samme problemet som deg. Mulig dette er et dumt (opplagt) forslag, men det første jeg ville gjort var å spurt den forrige eieren om passordet.

      Hvis han ikke har dette så kan han sende en mail til Realflight (fra den mail-adressen som han er registrert på) og be dem slette registreringen slik at det blir åpent for deg å registrere programmet på nytt. Det var dette jeg gjorde.

      mvh.
      Ole André

      Comment


      • #4
        Problemet er løst

        Takk for gode tips, men jeg klarte å få tak i passordet.

        Nå skal jeg fly!!

        Comment

        Working...
        X