Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pris på JR X-3810 ADT ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pris på JR X-3810 ADT ?

    Hva er maks pris man bør betale for denne, ny?

    Takker for svar.

  • #2
    Er vel litt enklere å spørre om hva er billigste pris på denne?

    Prisen varierer en del etter hvilket utstyr som medfølger, men uansett så er dette en utgående modell så prisen bør være der etter.

    Comment


    • #3
      Er 3800 kr for dyrt? Med: Ner-649S spcm mottaker, Nes-591 servo x4 , Tx Nicd 8N-600S, Rx Nicd 1100mah & 220V lader.

      Comment


      • #4
        er ikke JR X-3810 og JR X-3810 ADT 2 forskjellige radioer, og det er vel den førstnevnte som er på vei ut av produksjon?

        Comment


        • #5
          Virker som det er mye radio for pengene (om det er ADT utgaven).

          Begge er på tur ut og har blitt erstattet av JR 9X.
          Theodor Bastberget

          Airplanes are for people who can't fly helicopters!
          http://www.modellhelikopter.no

          Comment


          • #6
            står at det er ADT utgaven, så da får jeg satse på det. Takk for hjelpen.

            Comment


            • #7
              Jeg tror du trykt kan kjøpe radioen til den prisen, og få et meget godt kjøp!
              At radioen er på vei ut, spiller ingen rolle. Det som er viktigere er at dette er en radio som har vært på markedet i mange år og er derfor meget godt utprøvd! Du får ikke bedre kvalitet.

              Selv har jeg forgjengeren (s-38, og kan ikke se at jeg noen gang trenger no mer. Da må det være det at det koster "nesten" like mye å kjøpe 4 bra servoer og en ekstra mottager løst.

              Løp og kjøp

              Comment


              • #8
                takker og bukker for alle svar, den er kjøpt.

                Comment


                • #9
                  Alle modeller av JR X-3810 (også ADT) er gått ut av produksjon hos JR.
                  JR har ikke produsert X-3810 med Ner-649S spcm mottaker og Nes-591 servo siden 2001. Alle typer X-3810 komplette system har siden 2002 vært levert med R800S mottaker og med diverse typer servoer (DS811, DS8201, DS8301 osv).
                  Alle typer X-3810 (ADT) som selges i dag er restlager som dumpes ut på markedet for å bli kvitt de siste restene av allerede produsert utstyr. Noe av det som tilbys ble produsert allerede så tidlig som før århundreskiftet.
                  Den nye og langt mer avanserte PCM9X er kommet som erstatter for X-3810 til ca samme pris.
                  Forøvrig satser JR på produksjon av modellene PCM10X, PCM9X og X-378 i Japan. Resten av modellene, MAX66ADT, F500, MAX4WD, BeatSonic og alle pistol/ratt modellene produseres i Malaysia.
                  JR har også et utvalg modeller som kun produseres for USA- og Østenmarkedet.
                  JR har også en egen linje helikopter, Sylphide, Voyager og Venture. De leverer også flymodeller hvor Explorer i forskjellige utgaver (pattern, fun,acro) er mest kjent. De har også egne heli- (med sideforgasser!) og flymotorer.

                  Comment


                  • #10
                    ... men JR 3810 ADT er en bra radio! Jeg hadde ingenting og utsette på min 3810. Jeg er sikker på du blir fornøyd "xibit"!
                    Theodor Bastberget

                    Airplanes are for people who can't fly helicopters!
                    http://www.modellhelikopter.no

                    Comment


                    • #11
                      Alt utstyr produsert av JR i Japan er av vanlig god JR kvalitet.
                      At noe ikke produseres lenger har ingen innvirkning på kvaliteten. Modellskifte er bare en nødvendighet for å holde tritt med markedet og konkurrentene.
                      Det eneste er at det ikke er like enkelt å oppgradere eller skaffe seg deler/service til allerede utgått utstyr. Tiden innhenter normalt utgått utstyr fortere enn nye aktuelle modeller.

                      Comment


                      • #12
                        Det ble en Jr 9x, den var en flott sak.

                        Comment


                        • #13
                          Måtte den gi mange herlige flytimer
                          Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                          Comment

                          Working...
                          X