Announcement

Collapse
No announcement yet.

En gammel Trainer's siste Flight.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • En gammel Trainer's siste Flight.....

    En lowpass gikk fryktelig galt, men i trygg avstand fra folk heldigvis.
    Litt for dålige Rx batterier. Slitte Biltema batterierer ikke å annbefale
    Et sørgelig syn, som kunne vært unngått hvis det hadde vært tatt enkle forhåndsregler.
    Ble båret bort i en søppelsekk.

    -RIP-


    Hilsen Tore
    Attached Files
    Tore

    Hva mener du..Det kommer mot deg...Hiv Radioen på det!!!!

  • #2
    Frykta at eg får nåkken slike triste bilda etter hvert som jeg går over til balsa fly
    www.freesider.no

    Comment


    • #3
      Satt å så igjennom krashbildene og tenkte på noe de driver med på de amerikanske forumene. De siterer eller setter tekst til et bilde.
      Det siste bildet her der du kun ser føttene til de som ser på flyet fikk meg i gang. Ser ut som om de ser på overkjørt vilt:

      "....nei...vi får bare avlive'n....s'ekke bra ut gitt....skal se om jeg har en dekkspak i bilen...."

      eller: "....den..den.. kom bare løpende rett ut i veien....va'kke nubbesjangs....hei!!!!....rørte den på seg!!!!....er nok kramper ja...."

      Eller: "så,så Ole....nå er flyet ditt i modellflyhimmelen....sammen med alle flyene til far...så leker de sammen da vettu'....i modellflyhimmelen....Ole...."

      Noen andre??

      Det går vel greit ToreH? Ikke meningen å støte noen eller le på noens bekostning. Vi har vært der alle sammen. Det siste bildet var bare så utrolig bra.
      Mvh

      Olav Lund

      Comment


      • #4
        Det går vel greit ToreH? Ikke meningen å støte noen eller le på noens bekostning. Vi har vært der alle sammen. Det siste bildet var bare så utrolig bra.
        Går så greit atte, det var mange komentarer på samme nivå da dette skjedde....
        Litt humor skader ingen, og flyet har det sikkert godt i modellflyhimmelen sammen med aaaaaalle de andre
        Tore

        Hva mener du..Det kommer mot deg...Hiv Radioen på det!!!!

        Comment


        • #5
          SELVFØLGELIG SKAL VI LE AV ANDRES KRASJ

          Selvfølgelig skal vi le av andres krasj. Hvorfor sender folk inn bilder her? Jo nettopp for at vi skal le av dem. Håper dere skjønner ironien Så hjelper det også med litt medlidenhet når flyet en brukte flere år, timer og penger på å bygge ikke klarer å bekjempe gavitasjonen. Fin ide dette med komentarer til bildene! Bare det ikke begrenser seg til amerikanske "Woooooooow" og fantasiløse "FUCK"!

          Comment


          • #6
            Nettopp! Det blir vel mer å le MED dem enn AV dem. Det er jo når man kan relatere til hendelsene at de blir morsomme...og takk ToreH....regnet med at du var rund nok i kantene til å ta spøken. Den var jo heller ikke rettet mot ditt krasj spesielt...det var bare noe med situasjonen i det siste bildet
            ...og det skader ikke med litt medlidenhet...som ØRN påpeker...la oss se ann situasjonen litt...ingen hjerteløse kommentarer...takk!!!
            Hvis noen har et morsomt bilde, (trenger ikke være selvopplevde krasj), som har med fly/modellfly/etc å gjøre, så post det så vi kan ta en 'runde' på det.
            Mvh

            Olav Lund

            Comment


            • #7
              Av Balsa er du kommet til flis skal du bli!

              eller

              fra fly til reservedeler på 1 sekund.
              Gert Hildrestrand.
              Limets Venner.
              Valdres Flyklubb Modell

              Famous last words? Hey watch this!

              Comment


              • #8
                link

                Det er sikkert mange som har sett bildene på denne linken, men alikevel så må jeg bare legge den ut til de som evt ikke skulle ha sett den. Dette er en side jeg vil anbefale å "se an situasjonen" før man ler enten av eller med noen/noe!!

                Unusual Aviation Pictures
                Torgeir K. Haugstad

                Comment


                • #9
                  Re: En gammel Trainer's siste Flight.....

                  Originally posted by ToreH
                  En lowpass gikk fryktelig galt, men i trygg avstand fra folk heldigvis.
                  Litt for dålige Rx batterier. Slitte Biltema batterierer ikke å annbefale
                  Et sørgelig syn, som kunne vært unngått hvis det hadde vært tatt enkle forhåndsregler.
                  Ble båret bort i en søppelsekk.

                  -RIP-


                  Hilsen Tore

                  Hva slags fly var det? Ligner litt på mitt og jeg blir litt skremt. Det er mitt første!
                  Simen

                  Why drink and drive, when you can fly so high?!

                  Comment


                  • #10
                    Har gjort og sett sånn før jeg også!!
                    Har faktisk sett verre... It was !!!!!

                    Comment


                    • #11
                      Hva slags fly var det? Ligner litt på mitt og jeg blir litt skremt. Det er mitt første!
                      Vet ikke helt hva slags fly det var. men det var veeeeldig gammelt.
                      Det var ikke flyets feil, men Rx batteriene, så det er ingenting å frykte
                      Tore

                      Hva mener du..Det kommer mot deg...Hiv Radioen på det!!!!

                      Comment


                      • #12
                        Simen

                        Why drink and drive, when you can fly so high?!

                        Comment

                        Working...
                        X