Announcement

Collapse
No announcement yet.

Linker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Linker

    Halloen.
    Var nylig inne på en tysk side der man tydeligvis hadde lagt litt arbeid i å stelle i stand en god linksamling vedrørende hobbyen, med flere underavdelinger. Hadde ikke dette vært noe for dette forumet også? Med hovedfokus på hjemlandet og etc? Det sitter jo åpenbart haugevis med folk rundt omkring med egne sider med byggetips og den slags. Hva tror dere? Har selv en ganske stor samling med favoritter allerede, men er en ganske fersk modellflykis på nettet.
    Hadde vært flott ihvertfall....
    mvh Hans AA.

  • #2
    Jeg hadde oppe en side tidligere, RC YellowPages, men den har jeg lagt død på grunn av ekstrem arbeismengde. Jeg kan se om jeg kan sette den opp igjen??

    Problemet er at det igjen krever tid...

    Comment


    • #3
      Jeg savner RC Yellowpages.

      Hadde stort sett alle linkene i Bookmarks, men det var oversiktlig og greit med Yellowpages. Også greit hvis det dukket opp noen nye linker.
      What is not nailed down is mine. If I can pry it loose, It's not nailed down.

      Comment


      • #4
        Jeg legger alle interesante linker til i "favoritter" og grupperer dem der. Dermed ender jeg opp med en bra samling av linker til sider som interessererer meg mest. Disse linkene er igjen lette å klippe inn i innlegg der jeg tror andre kan ha interesse av temaer.
        Navnsetter også linkene så jeg finner fram selv...
        Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

        Comment


        • #5
          Originally posted by Kekar
          Jeg savner RC Yellowpages.

          Hadde stort sett alle linkene i Bookmarks, men det var oversiktlig og greit med Yellowpages. Også greit hvis det dukket opp noen nye linker.
          Jeg og egentlig, men jeg vet ikke om jeg klarer å vedlikeholde en side til... I tillegg krever det mye for å holde en bra linkeside oppe å gå, med hensyn på døde linker mm. Jeg har dog allle filer og databasen tror jeg, så det er faktisk bare å laste det opp.

          Men, jeg tror nok at jeg foreløpig må holde med til MFN og RCM. PS! MFN sys. vil oppgraderes i løpet av året, til et mye kraftigere publiseringssys. så det er mulig jeg kan inkludere noe der.

          Comment


          • #6
            Originally posted by klausre
            Problemet er at det igjen krever tid...
            Var på ingen måte meningen å tillegge deg mer arbeid. Er steika fornøyd med dette forumet som det er fra før, så takk skal du ha. Sorterer selvfølgelig linkene mine selv, men jeg ser jo stadig vekk at andre henviser til linker på den mer hjemlige arena jeg ikke ville funnet fram til selv. Var bare ment som et tips, og jeg visste ikke at det var arbeid knyttet til drifting av slikt. Så bare for meg en side der folk kunne føye til linker selv, etterhvert som man surfet rundt og fant ting og tang av interesse. jada....

            Comment

            Working...
            X