Announcement

Collapse
No announcement yet.

radiostyrte biler.......

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • radiostyrte biler.......

    okei, jeg veit at dette er som å banne i kirken men........ Kjenner dere til noen internettsider (slik som modellfly nytt) på norsk som omhandler dette temaet?? jeg regner med at det er flere enn meg som kanskje driver med begge deler??!!
    Eller kanskje våre alles kjære master kan lage en bitte bitte bitte liten gruppe for dette oxo?? :P
    Jeg regner med at mye av den enorme kunskapen som sitter blandt dette forumets medlemmer, kan direkte overføres i en event bil tråd....
    Synspunkter..

  • #2
    Se på HugeDomains.com

    Comment


    • #3
      Vel Zorro... Er ikke sikker på at ALL kunnskapen kan overføres til biler, dem flyr jo så dårlig Men dette vet sikkert du bedre som driver både-og.
      Biler er sikkert kjempeinteressant å drive med det og. Ganske så heftige chassier og avanserte understell og demperkomponenter ser jeg! Teknikk er gøy det.
      Tror det forrige forumet hadde noe bilstoff, vi får se hvordan dette forumet utvikler seg videre.
      Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

      Comment


      • #4
        Tja... Jeg har gjort en spørring her på forumet om jeg skulle opprettet foraer for bil, men det var ønske om at man droppet det. Er nok lurt å konsentrere seg om ett "fagfelt". Hadde noen medt interresse for å drive et nettsted for bil, så kunne opprettet en søsterside

        I tillegg blir det for mye å drifte for meg

        Comment


        • #5
          Hei Zorro

          Her finner du nok det du er ute etter: Forums - (RS) Radiostyrt.no

          Jeg holder også på med RC-bil. Har en 1:10 elektro touring car.
          Vi er noen stykker her i 'bøgda' som holder på inne i en idrettshall. Vi holder på å lager baneelementer slik at vi hurtig kan legge ut banen når vi skal kjøre. Hallen er en flerbrukshall så vi kan ikke legge beslag på den hele tiden, men får til gjengjeld bruke den tilnærmet gratis
          Bil-gruppa i vår RC-klubb har også laget et kjempeflott anlegg for 1:8 nitrobuggy om sommeren, men da er det fly som gjelder for meg

          Vi snakkes på: Forums - (RS) Radiostyrt.no
          Mvh

          Olav Lund

          Comment


          • #6
            Har forståelse for at man ikke bør holde på med for mye av gangen)

            Fikk jo svar på det jeg var ute etter, og takk for det oddbob
            Når et forum allerede eksistere, er det jo bare tull å lage ett til??! ikke sant. Skal nå sjekke ut det andre forumet. Vil avslutte tråden med å takke for at noen ildsjeler holder ett slik forum som dette oppe.

            Comment

            Working...
            X