Announcement

Collapse
No announcement yet.

Real flight g2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Real flight g2

    Trenger litt hjelp?Prøver å installere programmet på min maskin med windows xp, radon 9700 ,får dette ikke til.laster inn begynnelsen,snar vei kommer på skrivebordet,trykker på denne,kommmer det frem:loading program.der stopper det.det virker som progammet henger.ser at den leser fra cd-romen,men det stopper opp.
    La det inn på en eldre maskin med win98 på,fikk lagt inn hele programmet på ca 500 mb.Det startet opp med intromusikken,men ble avist for der var ikke 3d-kort instalert.Noen andre som har løsninger på dette!!!!

  • #2
    Sikker på at det ikke skjer noe, da? Har ofte vært borti at RFG2 åpner nye dialogbokser bak den som er der allerede... Når du starter programmet første gang, skal maskinen stå lenge og lese fra CD-Rom. Den kopierer resten av innholdet RFG2 trenger, før den starter opp... Hvis du trykker alt+tab mens maskinen tilsynelatende henger, skal du ikke se bort fra at du får opp en progress-bar for kopieringen.

    Si fra hvordan det går!
    -anders

    Crash & Carry

    Comment


    • #3
      Prøvde det med alt+tab,ingen reakjon.Når jeg sitter inn cd,kommer RFG2-kontrollboksen opp som spør om install RFg2ellr run RFg2.Jeg trykker på run,men det eneste skjer at cd-rører på seg ca 10 ca,deretter starter musikken.

      Comment


      • #4
        får du grå skjerm eller noe?
        -anders

        Crash & Carry

        Comment


        • #5
          Skriv DXDIAG i start-->Kjør og sjekk versjonen av DirectX.
          Oppdater hvis du har lavere enn 9.0b
          Kontroller at Direct 3D er aktivert. G2 MÅ ha Direct 3D.
          Prøv å oppdatere driverne for skjermkortet.
          Er det Simulatoren eller en Addon du installerer?


          Tore
          Tore

          Hva mener du..Det kommer mot deg...Hiv Radioen på det!!!!

          Comment


          • #6
            Installer Realflight G2 ved å bruke denne filen.
            Attached Files

            Comment

            Working...
            X