Announcement

Collapse
No announcement yet.

Førstesiden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Førstesiden

    Hei.
    Er ivrig bruker av denne fantstiske netplassen. Inneholder masse god informasjon for oss nybegynnere.

    En ting: Ser at layout på førstesiden er endret. Nyeste innlegg fra forumet har fått lik formatering som nyheter/artikler. Er jo stilig med lik stil, men jeg mener at den gamle "boksen" fungerte bedre. Var i hvert fall mer oversiktlig etter min mening. Jeg synes det krever mer konsentrasjon/arbeid å få overikt på førstesiden nå enn før.

    Og: Artiklene er gode. Jeg samler nyttige tips/artikler i en perm, og har mye nytte av de som ligger her. er det mulig å kunne lage en utskriftsvennlig versjon av artiklene? Kunne vært bra å kunne kjøre ut artiklene i helhet, i stedet for å bla igjennom/skrive ut på nytt og å nytt. Lignende nettsteder (aviser o.l.) kjører som regel mulighet for utskriftsvennlig versjon.

    Håper kritikken blir sett på som positiv. Dere gjør alle en kjempejobb.

    Jesper
    Hvorfor sitter du ved PCen? -Kom deg ut og fly!
    Jesper Stærkær

  • #2
    Re: Førstesiden

    Originally posted by jesper-s
    Hei.
    Er ivrig bruker av denne fantstiske netplassen. Inneholder masse god informasjon for oss nybegynnere.
    Bra det kommer til nytte

    Originally posted by jesper-s
    En ting: Ser at layout på førstesiden er endret. Nyeste innlegg fra forumet har fått lik formatering som nyheter/artikler. Er jo stilig med lik stil, men jeg mener at den gamle "boksen" fungerte bedre. Var i hvert fall mer oversiktlig etter min mening. Jeg synes det krever mer konsentrasjon/arbeid å få overikt på førstesiden nå enn før.
    Bra du kommer med tilbakemeldig, det slik vi kan gjøre MFN ennå bedre.
    Jeg skal se på det, og se om jeg kan formatere dette på en litt annen måte. Tror nok oppsette med de siste diskusjonene plassert øverst blir som nå, men skal se hva jeg får til for at det blir lettere å orientere seg rundt.

    Originally posted by jesper-s
    Og: Artiklene er gode. Jeg samler nyttige tips/artikler i en perm, og har mye nytte av de som ligger her. er det mulig å kunne lage en utskriftsvennlig versjon av artiklene? Kunne vært bra å kunne kjøre ut artiklene i helhet, i stedet for å bla igjennom/skrive ut på nytt og å nytt. Lignende nettsteder (aviser o.l.) kjører som regel mulighet for utskriftsvennlig versjon.
    Den funksjonen har vi altid hatt, se øverst til høre på artiklene så ser du en "kapp" pålydende: Skriv Ut. Den er plassert rett under der hvor du rangerer artikkelen.

    Originally posted by jesper-s
    Håper kritikken blir sett på som positiv. Dere gjør alle en kjempejobb.
    Det gjør vi. Håper flere kan komme med slike tips/synspunkter.

    Comment


    • #3
      Synes du det er bedre nå jesper-s?

      Comment


      • #4
        Første gang jeg såg den nye layaoten så trodde jeg d var feil med IE lesern min. allt går liksom mere i et en før.så jeg må nok si at den forige var mere ovesiktlig.Men eller er jo selfølgelig forumet utrolig bra
        www.freesider.no

        Comment


        • #5
          Supert

          Dette tok seg, etter min mening, mye bedre ut. Supert!

          Jesper
          Hvorfor sitter du ved PCen? -Kom deg ut og fly!
          Jesper Stærkær

          Comment


          • #6
            Dette var bedre enn før, etter min mening.

            Comment


            • #7
              Min også! :P
              Tre enkle regler garanterer en blød landing. Desværre
              er der ingen der kender dem.

              Comment


              • #8
                Klart bedre, det viktigste for de ivrige av oss er å se nyeste innlegg
                Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                Comment

                Working...
                X