Announcement

Collapse
No announcement yet.

mini kamera til fly/helikopter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mini kamera til fly/helikopter

    er det noen som har erfaring med de?
    funger de bra? de ser tøffe ut, billig er de og 1190.-

  • #2
    De fungerer de men ikke forvent deg noe særlig bildekvalitet, selv på ganske kostbart utstyr av denne typen(10 000.-) er bildekvaliten ganske "ræva" for å si det pent sammenlignet med vanlige kamera,,, men alt til sitt bruk selvfølgelig og unik video får man jo tatt med disse .

    Comment


    • #3
      Gå inn på EBay å kikk litt. Kjøpte selv sånt ett fra Hong Kong.
      Funker helt greit opp til 300 meter fra mottaker.
      Ga 25$ for stk pluss frakt etc. 2stk for under 500kr.
      Her er mail adressen: Roy Wong [roy@chimaxco.com]
      Tore

      Hva mener du..Det kommer mot deg...Hiv Radioen på det!!!!

      Comment


      • #4
        Trådløse mini-kamera

        Hei
        Ser dere diskuterer kameraene våre her.
        Her kan dere se en film som er tatt med våre kamera (festet under en pico-stick med standard gws oppsett) og sterkt komprimert for streaming etterpå:

        404 - File or directory not found.

        Det er viktig å legge til at de kameraene som selges på e-bay er ulovlige for bruk i Norge. Våre er CE godkjente.

        Dersom noen her fra forumet er interesserte ville jeg sendt oss en pm eller mail

        mvh
        elefun
        Alle nyheter og innlegg skrevet av bruker EleFun.no er automatisk hentet fra blogg.elefun.no .
        Henvendelser angående denne posten rettes til oss her.
        Besøk oss: Webshop | Blogg | Facebook | Twitter | Forum

        Comment


        • #5
          Eg må nu bare få si 1 ting om elefun.net.......utrolig god leverings tid, særlig for meg som bor heil oppe i lofoten. Bestilte Accipiter Badius på en Onsdags kveld, å den var på posthuse her oppe på Fredag. Har de andre også klart det, så har live vært lettere for oss utålmodige sjeler.

          Så posten går nåkk fort nåkk tror jeg når bare bestillingen også blir tatt med 1 gang. Nu er det selfølgelig mange ganger det kan vær mye å gjør for di som ska sende ting da, men opp til 14 dager er jo litt i lengste laget da.

          litt ute av diskusjonen men...måtte bare gi dem litt Ros nå jeg ser di er på forumet
          www.freesider.no

          Comment


          • #6
            Heh ja deres kamera, er da flere som selger disse,, billigere også, og de selger da ce merkede varer på ebay også.

            Comment


            • #7
              Originally posted by RødeBaldakin
              Heh ja deres kamera, er da flere som selger disse,, billigere også, og de selger da ce merkede varer på ebay også.
              Hei
              Beklager, var ikke meningen å kuppe temaet, bare antok at det var vårt kamera det var snakk om da vi har reklame for det her og prisen som er nevnt i første innlegg her er lik vår.
              De fleste auksjonene på ebay er på kameraer med 1,2ghz og sendestyrke på 200mW eller mer. Dette er ikke ce-godkjente kameraer og er ulovlige i Norge. Dessuten er det mot ebays regler å selge kamera med lyd.
              Her er litt info:
              www.npt.no is parked

              @freesider : takk for ros. alle vet vel hvor kjipt det er å vente!
              Alle nyheter og innlegg skrevet av bruker EleFun.no er automatisk hentet fra blogg.elefun.no .
              Henvendelser angående denne posten rettes til oss her.
              Besøk oss: Webshop | Blogg | Facebook | Twitter | Forum

              Comment


              • #8
                Tja, hadde jeg sett noen som brukte kamera på 1200MHz her på berget tror jeg faktisk jeg ville sørge for en liiten anmeldelse.... Frekvensområdet er forbeholdt DME-utstyr til (fullsize) luftfart!!!
                elefun.net har et viktig poeng der
                Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                Comment

                Working...
                X