Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva slags df?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hva slags df?

    Er noen som kan fortelle meg om hva slags jet fly man bør starte med som fungerer bra med df?
    Jeg har tenkt starte med df, men tips og hint hadde jeg sett stor pris på?
    only those who attempt the absurd achive the imposseble

  • #2
    Hyggelig at noen vil starte med DF.
    Det finnes fortsatt mange byggesett å velge mellom, og en del brukt i omløp.
    Det første du må bestemme deg for er om du vil bygge nytt, eller prøve å gjøre et røverkjøp på noe brukt. Brukt kan bli billig, men det kan også koste deg mye frustrasjon og tid. Det kan imidlertid være bra å se hvordan ting kan bli gjort dersom du er helt blank og ikke har noen i nærheten å spørre.
    Bestemmer du deg for å bygge nytt er det mulig å kjøpe norsk. Fordelen med dette er at det er kort vei til reservedeler og service. Cato Horten har en Panther som flyr godt med vifte og som dessuten kan oppgraderes til turbin.
    Den mest brukte motor/vifte kombinasjonen er OS .91/Ramtec. Denne gir garantert god skyvkraft og lang levetid. Det er mange motorer som hevder å ha bedre effekt, men disse setter ofte høyere krav til eieren i form av vedlikehold og innstilling.
    ARF'ene er på vei inn i Jet-verdenen, men disse er uten unntak beregnet på turbin, og vil ikke( tror jeg) egne seg til ombygging til vifte.
    Per G.

    Comment


    • #3
      Tusen takk for svaret, har han Cato noe hjemmeside?
      only those who attempt the absurd achive the imposseble

      Comment


      • #4
        Ja, prøv Oferta sprzedaży domeny: c2i.net
        Per G.

        Comment

        Working...
        X