Announcement

Collapse
No announcement yet.

stevne i haugesund 2 påskedag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • stevne i haugesund 2 påskedag

    det blir stevne på skokland 2 påskedag som vi har som sesongstart. vi har mange med helikopter og fly i klubben + vi er også medlem i nak. vell møtt
    vi har også en hjemmeside : http://www.modellfly.us/hmk/

    ønsker alle hjertlig velkommen til oss jo flere jo mere gøy :P
    Attached Files
    Oi en perfekt landing

  • #2
    stevne på skokland

    Hei
    Hvis været er fint så kommer jeg, skal og se om jeg kan få med noen av de andre i Klubben
    Alt som går opp, kommer ned igjen.

    Comment


    • #3
      stevne

      Kjekt var forresten hos dere på stord i helga som var og fløy jet heli og vanlig fly kanskje du var der da ? filoma litt oxo da men ser ikke ut til det er lov å legge ut noe film her pga størrelsen
      Oi en perfekt landing

      Comment


      • #4
        filoma litt oxo da men ser ikke ut til det er lov å legge ut noe film her pga størrelsen
        Nå er jeg ikke sikker på om Freesider tar imot fil på heimesida si (eller om den er oppe i det heletatt) men gjør han det så var det kansje en ide og spørre han? Kunne tenkt meg å se litt fra stord om det finnes noen plass å laste den ned fra. Er det noen på forumet som tar på seg slikt?
        Det ser ut som om du kan laste opp videoen på ftp://rolf.is-a-geek.com/

        Se for øvrigt hva jeg mener om video på forumet her (MFN) ModellflyNytt.no
        Gert Hildrestrand.
        Limets Venner.
        Valdres Flyklubb Modell

        Famous last words? Hey watch this!

        Comment


        • #5
          Re: stevne i haugesund 2 påskedag

          [/quote]
          hadde vert gøy viss dere fra stord modellflyklubb hadde komt håper på bra vær satser oxo på å få folk fra sauda og muligens stavanger
          Attached Files
          Oi en perfekt landing

          Comment

          Working...
          X