Announcement

Collapse
No announcement yet.

USPS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • USPS

    kjøpte et fly fra usa fra privatperson for snart 2 månder siden. Selskapet som ble brukt var USPS. Har enda ikke sett snurten av det.....
    Sjekka litt ut på nettet og fant etterhvert ut at det muligens kan ha seg slik at Expressgods distribuerer for dem her i landet mot posten tidligere. noen som har lignende erfaringer? er det vanlig (og mulig at NSB) oppfører seg på dette viset? begynner virkelig å miste trua på denne forsendelsen. da jeg kjøpte et annet fly fra asia var det på døra innen en uke m/FedEx. banna NSB?

  • #2
    USPS, står som du sikkert vet for: United States Postal Service, et selskap som ikke akkurat er kjent for sin effektivitet. Når de i tillegg samarbeider med Expressgods (et mere misvisende firmanavn skal du lete lenge etter) så kan det ta tid, laaang tid. Jeg har opplevd at de har brukt 6 uker(!!!) på sende en pakke fra Oslo til Trondheim. Så det er fortsatt håp for flyet ditt.
    Mvh
    Gunnar Børseth

    I might not be very good, but I'm fun to watch.

    Comment


    • #3
      Det har hendt at det har tatt 2 måneder fra Tower hobbies med USPS. Som regel går det på mellom 2 uker og en måned men jeg har hatt to tilfeller hvor det har tatt 2 mnd. Men det har alltid dukket opp.
      MVH

      Jon Gunnar Wold

      Comment

      Working...
      X