Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvor mange av dere er det jeg har hørt kalles "svake me

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvor mange av dere er det jeg har hørt kalles "svake me

    Med det mener jeg at, dere snoker litt i en eske hos den lokale hobbyforhandleren, vips, så ligger den på byggebordet.
    Eller dere ser en ting i en nett butikk, et par museklikk og tasteklikk, så ligger det en pakke til Andersen(eksempelnavn) i postkassen en uke etter.
    Skjer det sånt med dere også, eller er det bare med meg?Når mamma ikke stopper meg vel å merke, ja der kom jeg på noe til.
    Hindrer samboere, mødre, fedre, koner el. dere i å handle det dere har hatt lyst på i "nesten et helt år"(bare ca 357 dager unna)?

    Hilsen Niklas som lurer på om alle har det slik.

  • #2
    Re: Hvor mange av dere er det jeg har hørt kalles "svak

    Originally posted by ostnik
    Hindrer samboere, mødre, fedre, koner el. dere i å handle det dere har hatt lyst på i "nesten et helt år"(bare ca 357 dager unna)?
    Hilsen Niklas som lurer på om alle har det slik.
    Heldigsvis har jeg ei snill kone, men jeg passer på hvor mye jeg bruker utgifter til modellfly, for det meste har jeg egenkonstruerte fly.

    Pass på så du ikke får ei kone eller samboer som kan hindre deg i å drive, ikke enkelt i livet. Ikke bruk for det meste tida av din fritiden til fly, sett en grense så du bruker tiden til familien og fritiden. Kansje er det noen gamle modellflyinteresserte menn som er blitt enkemann og driver modellflyging når de fylte 80 år pga kona hindret dem å drive videre..

    Jens Eirik

    ------------------------
    Mannen fylte 20 år og var så liten at Hæren vervet ham til modellflyvåpenet.

    Comment

    Working...
    X