Announcement

Collapse
No announcement yet.

Futaba SKYSPORT 6EXA: Noen erfaringer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Futaba SKYSPORT 6EXA: Noen erfaringer?

    Jeg vurderer å kjøpe meg en rimelig computerradio. Har vurdert Hitec Eclipse, men så Futaba SKYSPORT 6EXA 35 MHZ FM 6/4/ på modellers.com og towerhobbies.com.

    Har en Hitec Focus 4 fra før, og håper å skaffe en ny radio hvor gamleradioen kan være student-radio mot den nye.
    Mitt spørsmål er derfor: er det noen der ute som har prøvd å koble Hitec opp mot Futaba, og spesiellt SKYSPORT 6EXA 35 MHZ FM 6/4/?

    Andre anbefalinger av enkle computerradiosystemer er kjærkomne. Pris på ny radio bør ligge mellom 2500,- og 3500,-. Men det er altså viktig at gamleradioen kan brukes som studentradio mot den nye.

    Anyone?

  • #2
    Sjekk ut JRs siste:
    Page not found
    2975,- hos:
    http://www.rc-flight.com/

    ellers kommer futaba med ny 7-kanaler i mai til litt over 3000,-

    Comment


    • #3
      ellers kommer futaba med ny 7-kanaler i mai til litt over 3000,-
      Og den bør du kansje vente på da den er klart bedre enn SKYSPORT 6EXA (JR 6102 er rangert klart bedre enn 6EXA og Futaba 7C er rangert litt bedre enn JR 6102).
      Skal ikke si det helt sikkert men skal det vere noen sansynlig sjangse med å kunne bruke Focus som trainer radio på andre merker enn Hitec så burde det vere Futaba. Jeg tror noen i klubben min har prøvd liknende ting, skal spørre om jeg ser dem.
      Gert Hildrestrand.
      Limets Venner.
      Valdres Flyklubb Modell

      Famous last words? Hey watch this!

      Comment

      Working...
      X