Announcement

Collapse
No announcement yet.

Servokompabilitet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Servokompabilitet

    først venta jeg meg grønn på jrs siste 6-kanaler. venta og venta, helt til futaba kom med et enda bedre alternativ med enda lengre ventetid. nå forholder jeg meg til "en gang i mai" og er dermed snart i ferd med å gå fra konseptene: hvem skal jeg ta dette ut på? etatan? jeg vil flyyyyyyyyy. etter å ha gått gjennom huset te morsan på flere vis står jeg igjen med en gammel futaba 2-kanalers stikkeradio anno tidlig 90. servoene og mottakeren er i nordnorge. bare å glemme dem. hvor dyrt kan det bli å få utstyrt et tokanalers seilfly? og hvilke servoer kan brukes? kan jeg bruke flere mottagermerker bare dem har samme frekvens? luring og fortvilels.

  • #2
    kan jeg bruke flere mottagermerker bare dem har samme frekvens? luring og fortvilels.
    Ja men husk at krystallet skal vere av samme merke som mottakeren.
    Gert Hildrestrand.
    Limets Venner.
    Valdres Flyklubb Modell

    Famous last words? Hey watch this!

    Comment


    • #3
      Hitec 2-kanals mottaker ca. kr 260,-
      Hitec HS-300 2 stk. ca. kr 250,-
      Krystall ca. kr 125,-
      Mottaker batteri ca. kr 150,-
      Totalt kr 785,-

      Jeg vil anbefale at du legger på kr 200,- så du får en 4-kanals mottaker i stedet. Dette er ting du garantert får bruk for senere!

      PS. Dette er cirkapriser, hvis du vil kan jeg sjekke når jeg kommer på jobb i morgen.
      Mvh
      Gunnar Børseth

      I might not be very good, but I'm fun to watch.

      Comment


      • #4
        tusen takk, men det trengs ikke da jeg nettopp fikk ordna meg med både motager + batteri, og servoer til sendern. endelig...

        Comment

        Working...
        X