Announcement

Collapse
No announcement yet.

Det var da så lite....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Det var da så lite....

    Så dukket det opp et par pakker til i posten.. MÅ ha det, bare MÅ ha det Men det var ikke så store sakene.

    Bildet under gir kanskje en idè om hvor stort/smått det er. For sammenligningens skyld: den store servoen er en Graupner/JR 5077 som jeg bruker en masse av. Den mellomste er Hitec HS-55 som er "liten" mens den minste er nyankommet til en postkasse nær meg fra RS-hobbyimport og heter Dymond D-44 og veier 4,4 gram.....
    Motoren er den før omtalte MicroTex fra RS og regulatoren under er Phoenix-10 fra Castle Creation. Regulatorene samt USB-programmereren ble bestilt fra all-e-rc rett før påske.
    Test på motoren kommer etterhvert i regi av affa mens jeg har satt i gang å teste både Phoenix-10 og 35 samt den før omtalte USB-programmereren til disse Phoenix-regulatorene.
    Attached Files
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

  • #2
    Ha ha ha ........


    Visste at du aldri ville klare å holde deg unna disse små lekre smakebitene!

    Har du noe tid til overs så kan du jo alltids gjöre min 310 cm Katana treferdig?? regner med å väre tilbake til helgen hvis oppflygningen går bra

    Og rehner med at mine 2 nye C10 og USB programmerer ligger og venter i posten hjemme. Den ene skal på min nyervervede LRK HT 280/5
    Så den i Vindfallet sin Vertigo og den performer MEGET bra......
    http://www.handlaunchglider.de/netwa...f81ab9bdd0e911
    ____________________________
    Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

    Comment


    • #3
      Nei, jeg kunne merkelig nok ikke la være å handle....
      Og den LRK HT 280/5 ser særs lekker ut! (Lagt i MÅHA-lista).
      Skulle jeg få tid å bygge Katanaen din?? Hahh, den ville drukne i prosjektene... men kan jeg overta den så kanskje......?
      Nå er også sjefen airborne med Ampere-fly så vi får ha et fly-in på jordet hos deg snart.
      Stå på med utsjekken!
      Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

      Comment


      • #4
        Re: Det var da så lite....

        Test på motoren kommer etterhvert i regi av affa mens jeg har satt i gang å teste både Phoenix-10 og 35 samt den før omtalte USB-programmereren til disse Phoenix-regulatorene.[/quote]

        Det virker som om Phoenix-10 og USB programmereren er "out of stock" overalt. Du fikk tydligvis dine fra noen som hadde disse. Hvem var det mon tro?
        Har du fått gjort noen tester, og hvordan fungerer Microtex'en ??

        Hilsen
        Per

        Comment


        • #5
          Ble litt uklart hvem denne reply'en var til:
          meldingen var til joo (Skrevet: Ons Apr 14, 2004 7:03 pm)
          Såvidt jeg kan se er det ikke # på meldingene i denne tråden (administrator!), men det var altså et spørsmål til joo.
          Hilsen
          Per

          Comment


          • #6
            Jeg fikk dem fra allerc i USA: All e RC | Your Hyperion Headquarters and No. 1 Electric RC Source og det gikk gamske fort også Testen er skrevet allerede...
            Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

            Comment


            • #7
              Er testen din publisert?
              Per

              Comment


              • #8
                Nei.... Det var jo publisering i går av T3D-artikkel, og naturlig nok holdes det igjen med neste publisering slik at det blir ca en artikkel i uka. Vi er ikke så mange skribenter og alle har jo jobb å gå til utenom
                Dermed drypper det stadig litt nytt lesestoff med jevne mellomrom og vi unngår at det plutselig blir artikkeltørke over lang tid. Når det blir lite nytt i innbunken til red. er det igjen på tide å pushe ut artikler som ikke er så nyhetsrelaterte og ligger på holding
                Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                Comment


                • #9
                  Den er grei
                  Per

                  Comment

                  Working...
                  X