Announcement

Collapse
No announcement yet.

Interface.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Interface.

    Hvor kan man få tak i interface til aerofly pro?

  • #2
    Det fulgte vel med pakken, gjorde det ikke det da?

    Og dersom det er hunden din som har spist opp kabelen, kan du sikkert spørre de pr epost (omp@ohiomodelplanes.com) om du kan få byttet restene med en ny kabel...
    Mvh
    Geir-Tore Lindsve

    Comment


    • #3
      Jeg er allergisk mot hunder, så det har jeg ikke. Jeg har derimot programvaren inne på dataen.

      Niklas

      Comment


      • #4
        Jeg er allergisk mot hunder, så det har jeg ikke.
        Hehe...katta da? eller en bror? eller en søster? eller kanskje undulaten?

        Vel, det er ikke bare bare å kjøpe/lage seg et interface til Aerofly Pro uten å gå via dem, ettersom kopibeskyttelsen ligger i denne kabelen/interfacet.
        Mvh
        Geir-Tore Lindsve

        Comment


        • #5
          Originally posted by Linz
          Jeg er allergisk mot hunder, så det har jeg ikke.
          Hehe...katta da? eller en bror? eller en søster? eller kanskje undulaten?

          Vel, det er ikke bare bare å kjøpe/lage seg et interface til Aerofly Pro uten å gå via dem, ettersom kopibeskyttelsen ligger i denne kabelen/interfacet.
          Søster eller undulat, er ikke det det samme da? Nei nå var jeg litt stygg med søstern(håper ikke mamma leser dette, hjelp.), så jeg må vel trekke tilbake det.

          Dessverre er det der kopibeskyttelsen ligger ja, men det er nok en grunn til det, dessverre

          Niklas.

          Comment

          Working...
          X